Verzorghaf overkopen of niet???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Verzorghaf overkopen of niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 12:26

Mijn verzorghaf moet worden verkocht. Aangezien het al de 3e keer in een jaar is dat ik mijn verzorgpaard kwijt raak, ben ik er over het nadenken om het zelf over te kopen.
Alleen ze is nu drachtig en ik weet niet hoe ze is als ze niet meer drachtig is. Op dit moment is ze chagie, met rijden een racepaard en stelt zich erg aan. En zo als ze blijft zoals ze nu is dan weet ik niet of ik haar wel zou willen hebben. Ze wordt volgens mij dit jaar 12 en is er is voornamelijk mee buiten gereden. Ik werk full-time en zorg nu 5 dagen in de week voor haar. Nu vraag ik me af, kan ik het aan om er nog 2 dagen meer voor te zorgen. Een heleboel vragen dus. Maar dat zal iedereen wel gehad hebben met het kopen van een paard.
Iemand tips waar ik op moet letten bij het kopen, wat te doen met het veulen dat ik eigenlijk niet wil, of gewoon niet kopen en een nieuw verzorgpaard zoeken.

Zilly

Re: Verzorghaf overkopen of niet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:29

een paard houden is een grote verantwoordelijkheid, het is niet iets wat je zomaar even doet.
Aan al jou vragen te zien ben je er niet klaar voor, en je twijfelt ook nog heel erg.
Ik zou het eerlijk gezegd niet doen als ik jou was

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:06

ik zou als je besluit dat je een eigenpaard wil, wel even verder kijken naar een ander paard, even om te kijken of daar ook niet iets leuks bij zit.

en zeker laten keuren als je een paard koopt, dat voorkomt een hoop problemen

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:26

Het lijkt niet of je gek bent op dit paard. Ik zou (naar aanleiding van wat je schrijft) zeggen niet doen. Je zou haar dan alleen maar kopen omdat je het vervelend vindt dat je verzorgpaard steeds verkocht wordt.

Zet voor jezelf op een rijtje of je een eigen paard zou willen. Als je dat zeker weet en je er de mogelijkheid en het geld voor hebt zou ik op zoek gaan naar een paard wat je echt leuk vindt.