Morgen hebben we op stal verkleed rijden, gewoon les, maar met een carnavalstintje. Altijd dolle boel, heel grappig om te doen

Mijn kleding heb ik al bijna een half jaar klaar liggen, weet precies wat ik wil: mijn donkerrode lange mantel, met een hele wijde blouse, strak om het lijf, maar da mouwen lopen wijd uit, zwarte rijbroek met daar overheen een broek die je dicht moet knopen voor en achter ( is gewoon een lap, met touwen voor en achter, zodat de zijkanten van je benen open zijn zeg maar, beetje moeilijk uit te leggen.
Dan laarzen aan en uiteraar cap, maar daar gaat de capouchon van me mantel overheen (is hele brede capouchon, valt helemaal over de schouder, heel gaaf) broche erop gespeld (kan ook nog ergens anders eventueel) en me gezicht met donkerrrode glitters en zwarte gezichtssteentjes. Heb er al zin in.
Maar nu het probleem: mijn pony? Wat doe ik daarmee. Kont is bedekt met mijn mantel, en ze krijgt zwart dekje op. Zat te denken daar de speld op te doen, maar vindik te gevaarlijk.
Invlechten? Veertjes in de manen? Staart invlechten? Niets is te gek, heb morgen ongeveer een half uur de tijd. Mag niets met verf zijn ofzo, dat vind eigenaar van pony niet goed. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Tmoet een beetje een evil uitstraling krijgen, want mantel en alles is zwart met donkerrood.
Heb zitten denken om een extra teugel aan neusriem of bit te doen, en daar zo'n middeleeuwse teugel aan te maken, maar denk dat pony daar niet van is gediend en ik kan er ook niet mee rijden, dus dat gaat helaas niet.
Alsjeblieft ,help me iets leuks te verzinnen om het echt af te maken!
Maar omdat we om 9 uur 's ochtends rijden, zie ik het niet zitten om al rond 6uur daar rond te lopen.