spoed! Morgen carnaval op stal, wat doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

spoed! Morgen carnaval op stal, wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 12:21

Owkey, heb me al weken zitten breken over dit probleem en ben er nog niet uit. Tijd om bokt om hulp te vragen dus Knipoog
Morgen hebben we op stal verkleed rijden, gewoon les, maar met een carnavalstintje. Altijd dolle boel, heel grappig om te doen Haha!

Mijn kleding heb ik al bijna een half jaar klaar liggen, weet precies wat ik wil: mijn donkerrode lange mantel, met een hele wijde blouse, strak om het lijf, maar da mouwen lopen wijd uit, zwarte rijbroek met daar overheen een broek die je dicht moet knopen voor en achter ( is gewoon een lap, met touwen voor en achter, zodat de zijkanten van je benen open zijn zeg maar, beetje moeilijk uit te leggen.
Dan laarzen aan en uiteraar cap, maar daar gaat de capouchon van me mantel overheen (is hele brede capouchon, valt helemaal over de schouder, heel gaaf) broche erop gespeld (kan ook nog ergens anders eventueel) en me gezicht met donkerrrode glitters en zwarte gezichtssteentjes. Heb er al zin in.

Maar nu het probleem: mijn pony? Wat doe ik daarmee. Kont is bedekt met mijn mantel, en ze krijgt zwart dekje op. Zat te denken daar de speld op te doen, maar vindik te gevaarlijk.
Invlechten? Veertjes in de manen? Staart invlechten? Niets is te gek, heb morgen ongeveer een half uur de tijd. Mag niets met verf zijn ofzo, dat vind eigenaar van pony niet goed. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Tmoet een beetje een evil uitstraling krijgen, want mantel en alles is zwart met donkerrood.
Heb zitten denken om een extra teugel aan neusriem of bit te doen, en daar zo'n middeleeuwse teugel aan te maken, maar denk dat pony daar niet van is gediend en ik kan er ook niet mee rijden, dus dat gaat helaas niet.
Alsjeblieft ,help me iets leuks te verzinnen om het echt af te maken!

secricible

Re: spoed! Morgen carnaval op stal, wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 12:54

Niemand? (kweetut, ben ongeduldig, maar als iemand iet sweet zal ik nog naar de winkel moeten om spullen te halen...)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:04

Hoi!!

Nou wij hebben altijd kerst springen en dan moet je verkleed enzo, maar wat ik gedaan had was idd een lap stof om de eerste stuk van de teugel, dan heb je in je handen wel gewone teugel maar het lijkt alsof je middeleeuwse teugels hebt... en bordaux bandages ofzo? je kan ook aan het hoofdstel met plastic zilver kleurige ketting een soort kruis over de pony der hoofd maken, dus zegmaar bij de frontriem links naar neusriem rechts en frontriem rechts naar neus links, ik weet niet hoeveel de pony accepteerd maar mijn ponys vonden het geen probleem, en eentje is wel een schijterd, ik had dat met die cape niet hoeve proberen:P
en der staart, (weet niet wat voor kleur pony is?) maar je kan plastic zilverketting of bordaux lint mee vlechten....
Maja succes morgen in ieder geval haha, trouwens, een half uur vindt ik best kort:P ik heb voor kerst springen meestal 2 uur nodig hahahaha

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 13:32

Tja, we mogen net zolang gebruiken als we willen Tong uitsteken Maar omdat we om 9 uur 's ochtends rijden, zie ik het niet zitten om al rond 6uur daar rond te lopen.
Geen idee of ze de mantel accepteert, maar ze kan met deken rijden, dus kan het zeker proberen. Bokken zal ze niet, dat doet ze nooit, maarals ze er bang voor is, doe ik hem gewoon uit.

Pony is zweetvos, hele lichte staart met zwart er achter in.

Afbeelding

Van de staart kan ik geen goede foto vinden, die is gewoon dezelfde kleur, maar onderin issie echt grijszwart, heel apart. Als ik de staart vlecht tot driekwart van de staartwortel, dan komt er in het laatste stuk van de staart echt zwart.

Kettinkjes is wel een idee, maar niet echt wat ik zoek. Wil niet teveel aan het tuig zitten, betwijfel of mijn pony van dat gerinkel houdt. Ze is niet snel bang, maar zodra iets kraakt of rinkelt is de stal te klein. Maar ik kan het idd wel proberen. Bedoelde eigenlijk meer de manen en de staart. Ben redelijk in staartvlechten,alleen een lint, hoe vlecht je dat erin? Gaaaap

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 14:12

wij waren met de verkleedwedstrijd voor pony's derde geworden en toen hadden van zijn manen staartjhes bemaakt en daar dan echte of neppe bloemen in en ook in zijn staart over bloemen (stond heel leuk) en bandages met bloemen erin (wij waren bloemen paard maar daar was je vast al achter gekomen!)
ik weet niet of het iets is wat je zoekt maar ik vond het wel een goed idee voor zo'n mooie pony!

groetjes sanne en bonito

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 14:26

thnx, die bloemen zijn wel gaaf.. MAar dan me tzwarte rozen ofzo }> Moet toch een beetje de trand van evil blijven. Heb net eventjes mijn gezicht beschminkt, kijken hoe ik het morgen precies wilde en ben heel tevreden over resultaat. Moet morgen volgens mij 6 uur opstaan Haha!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 15:33

Verder niemand meer?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:53

ik zal ff meedenken!!
om je pony er een beetje evil8tig uit te laten zien, zou ik een soort van lappen aan de teugels vastmaken, zoals in de middeleeuwen, enne je kan ook zoon vliegennet van zwart over zijn oren doen. je kunt hem bandageren, een zwart lint door zijn manen vlechten...
gebruik je fantasie!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 15:58

die lappen doe ik, maar omdat mijn pony redelijk korte hals heeft, heb ik de teugels redelijk kort en is er weinig ruimte.
Zwarte of donkerrode bandages heb ikniet, en eigenaar heeft hekel aan bandages. Ook vliegennetje is niet aanwezig, en ruitershop is hier niet in de buurt.

Ga inderdaad proberen eenzwart touw door de manen te vlechten.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 16:22

vlechtjes maken en onderaan met een rode/zwarte lint vastknopen. Haha!
zeer creatief vandaag Tong uitsteken

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 17:11

Ik had bij een lichte pony zwarte veren rechtopstaand inder manen, maar dat was toen gekocht als kerst verziering dus is er nu vast niet:P
en met ketting, dat rinkelt niet, zoiezo rinkelt plastic niet maar nu zit het toch ook aangesloten. het is wel evil iig, ik had t gedaan toen mn paard de duivel moest zijn haha:P

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:33

misschien rode lintjes in de manen en staart Lachen

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:20

carnaval op stal ?
Ik zou dan vluchten Haha!