Opleiding parcoursbouwer springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

* Ellen *

Opleiding parcoursbouwer springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 09:41

Zijn er ook mensen die hebben meegedaan aan de opleiding voor parcoursbouwer bij de KNHS? Of die er ook interesse in hebben?

Ik ben namelijk van plan om mischien als ik L springen met een winstpunt ben de opleiding te gaan doen. Op dit moment ben ik B-springen met aardig wat winstpunten en t parcoursbouwen lijkt me gewoon heel leuk. In de bak van de rijvereniging oefen ik eigelijk al een tijdje ...en met onderlinge wedstrijden maar dat mag officieel niet

't Lijkt me gewoon leuk om wat te horen van andere mensen die ook interesse hebben in parcoursbouwen Lachen

Marchador

Re: Opleiding parcoursbouwer springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 09:57

gewoon een vraagje? maar sinds wanneer moet je daar een opleiding voor doen?
ik weet vanuit de manege waar ik lid was gingen ze met een groep, o.a. mijn broer en een vriend van hem, maar een opleiding hebben ze hiervoor nooit gedaan. (dit is wel zo'n 6 jaar geleden ongeveer) Lachen

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:01

volgens mij word er door de knhs een opleiding gegeven

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 10:06

voor wedstrijden waar er echt om winstpunten gereden wordt moet in ieder geval een officiele parcoursbouwer aanwezig zijn.

hoe het zit met onderlinge wedstrijden etc. weet ik niet precies. maar ik kan me voorstellen dat als er ongelukken gebeuren waar de verzekering van de rijvereniging bij betrokken wordt, er misschien een probleem ontstaat. als bijv. een ongeschoolde parc.bouwer een onverantwoord parcours neerzet kan ik me voorstellen dat mensen hem willen aanspreken voor de schade.

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 17:01

niemand verder Verward