Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. Hij ziet er écht uit, en is super fijn! Schilt mij iets te veel, als ie los zou laten (wat ik betwijfel) heb ik altijd nog een handige mama! stalleke schreef:Ik heb er ook een, ben er best tevreden over, moet hem wassen maar durf het niet zo goed

Dus die van 30 bij piaffe ruitersport zal ook wel goed wezen! 
stalleke schreef:Ik heb er ook een, ben er best tevreden over, moet hem wassen maar durf het niet zo goed

Bella_Donna schreef:Ik zal een christ kopen ik heb er zelf al 2-3 jaar 1 en ik heb er nog gen problemen mee. Om hat lamsvel zacht te houden hebben ze speciale shampoo die gebruik ik zelf ook en nadat ik hem daar mee heb gewassen is het net of hij weer uit de winkel komt zo mooi blijft hij. Met Chatelaine heb ik geen ervaring
germie schreef:Bella_Donna schreef:Ik zal een christ kopen ik heb er zelf al 2-3 jaar 1 en ik heb er nog gen problemen mee. Om hat lamsvel zacht te houden hebben ze speciale shampoo die gebruik ik zelf ook en nadat ik hem daar mee heb gewassen is het net of hij weer uit de winkel komt zo mooi blijft hij. Met Chatelaine heb ik geen ervaring
Die speciale bontwasmiddelen gebruik ik niet eens. Ik gebruik gewoon een fijnwasmiddel, hier blijft het bontje ook mooi van.
germie schreef:Heb je bont ecth nodig, koopt dan een Christ. Die zijn echt zo veel beter dan zo'n Chatelaine geval.
Voor de sier, dan kun je ook wel die van Chatelaine gebruiken.