Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
Die kan je nu best met koud water wassen, alleen krijg je dan wel hele koude handen. horsewisper schreef:Gewoon wassen en daarna heel goed droogmaken en zorgen dat je niet op de pony met water knoeit.
suc 6 met je wedstrijd
Anouar15 schreef:De staart krijgt het niet koud hoorDie kan je nu best met koud water wassen, alleen krijg je dan wel hele koude handen.
Elm0MaiSj schreef:Wordt ook veel beter schon met warm waterOok de rest bedankt voor het reageren.
Ik ga de staart met warm water wassen,,en doe na de tijd anti-klit spul erin!
RanouK schreef:Is paardenhaar eigenlijk geschikt om het met een haardroger te fohnen?
Kan je dit gewoon doen?
) SuzanneAAHCH schreef:Elm0MaiSj schreef:Wordt ook veel beter schon met warm waterOok de rest bedankt voor het reageren.
Ik ga de staart met warm water wassen,,en doe na de tijd anti-klit spul erin!![]()
nienke07 schreef:...ik begin altijd met een emmer warm water (met vanish oxi!) staart erin en weken maar..daarna spoel ik uit met gewoon koud water uit de slang...
(maar ik heb een raar paard want die vind koud water op billen en schouders ook lekker....)
Ik vlecht de staart in na het wassen...wordt ie niet meteen weer vies!
In zo'n rose fles/pot? Dat ie schoon word geloof ik best, maar is het verder ook echt goed? Mijn handen worden er iniedergeval super zacht van! 
Larish schreef:nienke07 schreef:...ik begin altijd met een emmer warm water (met vanish oxi!) staart erin en weken maar..daarna spoel ik uit met gewoon koud water uit de slang...
(maar ik heb een raar paard want die vind koud water op billen en schouders ook lekker....)
Ik vlecht de staart in na het wassen...wordt ie niet meteen weer vies!
Echt waar nienke? Gewoon Vanisch Oxiaction?In zo'n rose fles/pot? Dat ie schoon word geloof ik best, maar is het verder ook echt goed? Mijn handen worden er iniedergeval super zacht van!

Anouar15 schreef:De staart krijgt het niet koud hoorDie kan je nu best met koud water wassen, alleen krijg je dan wel hele koude handen.
zeker