Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxje schreef:
Het schijnt dat ruinen en hengsten gemiddeld tot 6 jaar doorgroeien en merries gemiddeld tot 5 jaar.
Elm0MaiSj schreef:Ik had gehoord dat een pony gemiddeld elk jaar een halve cm tot cm groeit

) Maar dat verschilt net zoals bij mensen, per paard! Mariek87 schreef:Elm0MaiSj schreef:Ik had gehoord dat een pony gemiddeld elk jaar een halve cm tot cm groeit
En tot welke leeftijd zou dat zo door moeten gaan dan
Het verschilt zo nog wel eens per paard, als ze meer getraind worden dan daarvoor dan willen ze ook nog wel eens wat blokken door spieren enzo, dat scheelt vaak ook nog wel een paar cm.
LoveRico schreef:De mijne was ondervoed dat ik hem kocht, hij bestond enkel uit een zooitje botten en een velletje. Ik kocht hem dat hij 2,5 was, hij is inmiddels 8 en is in die tijd 7 centimeter gegroeit!!! (mag wel aannemen dat hij inmiddels is
uitgeroeit
) Maar dat verschilt net zoals bij mensen, per paard!
loveshaffies schreef:LoveRico schreef:De mijne was ondervoed dat ik hem kocht, hij bestond enkel uit een zooitje botten en een velletje. Ik kocht hem dat hij 2,5 was, hij is inmiddels 8 en is in die tijd 7 centimeter gegroeit!!! (mag wel aannemen dat hij inmiddels is
uitgeroeit
) Maar dat verschilt net zoals bij mensen, per paard!
ik mag aannemen dat je toch uitgegroeid bedoelt
) LoveRico schreef:(mag wel aannemen dat hij inmiddels is uitgeroeit)