Aigle rijlaarzen niet water dicht???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schatjes

Aigle rijlaarzen niet water dicht???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 21:14

Ik had een vraagje of meer mensen dit probleem hebben. Normaal heb ik altijd chaps aan met rijschoenen, maar ik dacht pas; misschien zijn rijlaarzen ook fijn. Mijn rijschoenen zijn wel waterdicht, maar als ik diep in de modder ga tot over mijn enkels dan worden ze wel nat. Maar ze werken wel beter als die stomme laarzen waar ze van in de winkel gezegd hebben dat ze waterdicht waren. Na een halve dag zijn ze zeiknat, terwijl ik water/modder zoveel mogenlijk heb vermeden, en zweet voeten heb ik niet. Zijn er meer mensen met dit probleem met rijlaarzen.

Alvast bedankt voor jullie reactie Cool

Linet

Re: Aigle rijlaarzen niet water dicht???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:56

hmmm ze moeten gewoon waterdicht zijn hoor! zou gewoon even terug gaan naar de winkel! die van mij zijn gewoon waterdicht hoor, ook in modder en plassen.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:52

Ja, ze horen wel waterdicht te zijn, misschien zit er bij jou een klein gaatje in ofzo, ik zou ook terug gaan naar de winkel.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 11:41

dan zit er wel toevallig in allebei de laarzen een gaatje. Ik kan ze misschien 2X per week aan doen, omdat het zeker 2 tot 3 dagen duurt voordat ze droog zijn. Zo nat zijn ze dan dus. Om er nu nog mee terug te gaan weet ik niet, omdat ik ze nu al twee weken heb en wel heb aangehad enzo.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 14:13

Schatjes schreef:
dan zit er wel toevallig in allebei de laarzen een gaatje. Ik kan ze misschien 2X per week aan doen, omdat het zeker 2 tot 3 dagen duurt voordat ze droog zijn. Zo nat zijn ze dan dus. Om er nu nog mee terug te gaan weet ik niet, omdat ik ze nu al twee weken heb en wel heb aangehad enzo.

Gewoon terug gaan! Rubberen rijlaarzen horen gewoon waterdicht te zijn. Ik heb thuis nog laarzen staan die ik al 5 jaar heb, en die ook nog steeds waterdicht zijn.
Na 2 weken horen ze niet al kapot te zijn. Ik had laatst nieuwe chaps gekocht, en na 2 weken was het elastiek er al af. Dus ben ik ook gewoon terug gegaan, hebben ze even voor me geregeld hoor Lachen

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 18:12

Citaat:
Gewoon terug gaan! Rubberen rijlaarzen horen gewoon waterdicht te zijn. Ik heb thuis nog laarzen staan die ik al 5 jaar heb, en die ook nog steeds waterdicht zijn.
Na 2 weken horen ze niet al kapot te zijn. Ik had laatst nieuwe chaps gekocht, en na 2 weken was het elastiek er al af. Dus ben ik ook gewoon terug gegaan, hebben ze even voor me geregeld hoor Lachen

Dankje wel. Dan ga ik er denk ik wel mee terug. Wordt het wel pas na de carnaval. ben namenlijk vanaf morgen elke dag weg van s'morgensvroeg tot s'avonds laat. Ik laat het jullie nog wel weten, misschien dat ik zaterdag ga.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 08:56

die van mij lekken ook, heb alleen geen idee of ze dat altijd gedaan hebben of niet...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:02

Tot ik leren rijlaarzen kreeg heb ik ook altijd met Aigle rijlaarzen gereden en nog nooit natte voeten gehad.

Heb je laarzen met of zonder binnen voering? Als je zonder binnenvoering hebt, gaan je voeten veel sneller zweten, net als onder regenjassen. (daar kan je dan dus niets aan doen)

ALs het niet zoiets als rede heeft zou ik er zeker mee terug gaan. Dan heb je een maandagochtend model of zo... Zou ik nieuwe vragen.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 19:54

PriscaZ schreef:
Tot ik leren rijlaarzen kreeg heb ik ook altijd met Aigle rijlaarzen gereden en nog nooit natte voeten gehad.

Heb je laarzen met of zonder binnen voering? Als je zonder binnenvoering hebt, gaan je voeten veel sneller zweten, net als onder regenjassen. (daar kan je dan dus niets aan doen)

ALs het niet zoiets als rede heeft zou ik er zeker mee terug gaan. Dan heb je een maandagochtend model of zo... Zou ik nieuwe vragen.

Met binnen voering Huilen . Ik heb niet echt zweetvoeten dat mijn broek er ook nog nat van wordt haha.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:38

Mijn Aigle laarzen waren ook gewoon waterdicht hoor. Alleen die binnenvoering is echt een rampenplan !!! Het zweterige viel nog wel mee, maar bij mij was die voering zó kapot Clown