ik kan een manege pony kopen.
Het is me favo pony.Echt een schat maar nu komt het.Ik heb nu het gevoel van als ik hem hebt dat hij dan verandered.Meer energie krijgt enz. En dat het later helemaal niet klikt. of dat hij me zo gezegt geen respect voor me hebt.Hier ben ik bang voor.Maar als ik bij hem bent heb ik dat gevoel helemaal niet. In stal heb ik dat soms wel. Dan ben ik met hem bezig poetsen enz.Vaak is hij dan aan het eten.Of met mij bezig.Soms is hij dat ook niet dan zit hij te poedersuikerren met de andere haffie's die naast hem staan. In de stal zitten doe ik ook niet echt.Puur alleen omdat ik weet dat hij en DD ruzzie kunnen maken.Er zitten wel hektussen bij hun tussenshot maar als ze hun hoofden uit de staldeur hebben kunnen ze mooi naar elkaar bijten. Veder voel ik me prima op me gemakt.
Alleen ik wil van dat stomme gevoel af.Want natuurlijk gaat hij me uitproberen.En krijg hij meer energie. ook als hij nu een soort slomme sukkeltje
En ik weet ik moet werken met hem om alleen te leren lopen enz.Maar ik wil van dat gevoel af.Want ik weet zeker als ik hem hebt dat ik geen spijt gevoel krijg.Maar nu heb ik zoiets van misschien krijg ik dat wel
ik vind het wat moeilijk om uit te leggen.Ik ben gewoon een beetje onzeker. Maar ik heb hem nog niet dat gebeurt pas in mei/juni.
Dus ik heb nog maanden te tijd
Sorry voor het lange verhaal wou het gewoon ff kwijt.