Hebben jullie een potje voor leuke dingen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Hebben jullie een potje voor leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 18:55

Hi

Wat ik me nou afvraag is of ik de enige ben die een potje heeft voor leuke dingen (nieuw hoofdstel, halster, deken, dekje, peesbeschermers, strijkkappen)?
Niet dat het potje bij mij altijd werkt hoor....maar voor mijn gevoel spaar ik een beetje voor leuke dingen Clown

Hebben jullie dat ook?

sammetje

Re: Hebben jullie een potje voor leuke dingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:09

Nee ik heb niet echt zo'n potje. Ik houd wel een beetje in de gaten dat ik niet te veel geld uitgeef aan dingen die ik niet nodig heb. Wat ik wel doe is als ik bijvoorbeeld geld gekregen heb met kerst ofzo dat ik dat dan bewaar voor een nieuwe deken ofzo iets.

Schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:13

Bij ons op het pension hebben we wel een potje. Hierin zit geld wat iedereen geeft. De paarden krijgen dus extra spulletjes etc hieruit. Ik vind het wel een slim idee om hier zelf eens mee te beginnen Knipoog Haha!

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:16

Ik heb wel een potje, waarin ik spaar voor Adolf Knipoog Daar stop ik geld in als ik bijvoorbeeld eens een avondje opgepast heb enz. Maar elke maand betaal ik daar weer het 'stalgeld' (Zoveel is het niet, maar toch) van. Ik vind het wel heel handig om zo te sparen!!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:16

Nee, ik hou gewoon bij wat ik uitgeef en koop verder ook niks onnodigs. Ze heeft een goed halster en als dat over een tijdje kapot zou gaan ofzo heb ik nog een ouwe als reserve zodat ik een nieuwe kan kopen.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:20

jaa, iedere twee euro munt die me ma over heeft na het boodschappen gaat in het potje (loopt och hard op)
en noodzakelijke dingen krijg ik zo wel maar dat is meer voor de dure dingen (broeken enz)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:55

De eigenaar van mn bijrijdpaard heeft ook een potje, voor leuke dingen en minder leuke dingen.. Stel er is in een keer heel wat mis met het paard dan heeft ze altijd geld uit het potje

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:58

ik heb cker wel een potje!
Vanavond geteld: 80,- Haha!,
mjah dat is een potje voor mn toekomstige pony (A),
maar goed dat mn bankrekening nog bestaat Tong uitsteken

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:00

Ik doe al me geld dat ik met wedstrijden verdien in een potje en als ik dan wat nodig heb dan graai ik eerst dat potje leeg.
Ben nou al het geld dat ik met lesgeven verdien aan het sparen en daar ga ik waarschijnlijk m'n merrie(officieel van me vader) mee laten dekken zodat ik eindelijk een officieel eigen paard heb. Haha!

Ribay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:28

Ik doe het ook zo.

Al het prijzengeld doe ik in een potje. Ik gebrui het alleen niet iedere keer voor een 'paarden'aankoop, maar ik probeer om te sparen voor bv een nieuw zadel. ( Ik heb inmiddels al 300 euro).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:39

ik spaar mijn prijzengeld op en koop daar iets leuks van, zoals laatst een heel chique voortuig van Dobert dat bij mijn hoofdstel past.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:51

Heb 1spaarrekening waar ik zelden of nooit aankom voor als er ooit (liever niet natuurlijk) iets ernstig moest voorvallen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:53

Mijn prijzengeld ligt ook nog onaangetast in de kast. Vind het een beetje ongepast om daar iets van te kopen, vandaar dat het blijft liggen.

Verder heb ik niet echt een potje, ik koop gewoon wat als ik daar zin in heb en geld voor heb.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:55

Mijn potje is mijn bankrekening, die mijn baas elke maand weer vult.. Clown

Nee hoor.. Ik woon nog thuis, betaal wat kostgeld en voor de rest kan ik zelf bepalen wat er met mijn salaris gebeurt.. Nu gaat het grotendeels op aan autorijlessen (Echt stervensduur), Tinkerbell en Partout.. Ik heb nog een spaarrekening waar ik echt niet aan kom en waar ik af en toe wat op stort..

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:58

Ik heb een spaarpot waar ik kleingeld in gooi en laatst heb ik er een waterdichte deken met hals voor gekocht.
Moet nu weer overnieuw beginnen met sparen.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 14:21

Ik niet, want als ik geld heb geef ik het meteen weer uit aan een dekje of halster of kleding voor mezelf Haha!
Echt heel erg Nagelbijten / Gniffelen