haflingertijdschrift?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

haflingertijdschrift?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 16:07

wie weet of er een haflingertijdschrift bestaad

bijv. als je lid ben van de stamboek dat je elke jaar of paar keer per jaar een tijdschrift ontvangt van de haflinger?

Ik weet in belgie bestaat er 1 maar ik woon helaas niet in belgie

Alice

Re: haflingertijdschrift?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 17:52

Als je lid bent van de verniging Trekpaard en Haflinger krijg je elk seisoen (klopt dit) een boekje over de keuringen en uitslagen hiervan.
Als je een haflinger op je naam heb staan ben je automatische lid en krijg je dus ook zo'n boekje.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 18:06

hoe duur kost het als je geen haflinger op naam hebt staan? want ik heb nog geen haflinger

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:07

Geen idee wat het dan kost. Zou je even een mailtje moeten sturen naar de kvth. Ik zou alleen geen abonnement op dat blad nemen. Is niet echt de moeite waard vind ik. Het is ook echt slaapverwekkend geschreven Slapen .

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:42

Ja klopt idd wat Alice zegt. Ik lees dat boekje ook welles van de eigenaar van mijn bijrijdhafjes. Er staan uitslagen in, maar verder is het niet echt een tijdschrift vind ik. Als je je niet bezig houd met keuringen is het denk ik niet erg interessant.. Slapen

WallaceLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:22

jah kweet alleen da van belgie Lachen

spijt me! Lachen

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:27

Als je lid bent van het stamboek, krijg je een paar keer per jaar een tijdschrift van het stamboek toegestuurd.
Ook bestaat er het clubblaadje van de aangespannen haflinger. Niet zo heel bijzonder, staan wat uitslagen van wedstrijden en verslagen van ritten met haflingers.
Ikzelf ben lid van de Haflinger Aktuell, een duits haflingertijdschrift, waar erg veel informatie zowel over fokkerij als rijden, evenementen, gezondheid etc. in staat.