leuk idee voor een (verkleede) kür op muziek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

obiwan

leuk idee voor een (verkleede) kür op muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 15:58

ik ga samen met een vriendin van mij meedoen aan de gelegenheidswedstrijd bij ons op de manege. De bedoeling is dat je tijdens deze wedstrijd nou eens mag doen wat je zelf wilt, van crossen door de bak tot een zelfgemaakte proef rijden. Wij hebben er voor gekozen om dus verkleed een eigen gemaakte proef te rijden, maar we hebben weinig fantasie voor een goede outfit. Weet één van jullie misschien een leuk idee. Het moet wel iets origineels zijn, dus niet iets als bassie en adriaan ofzo.
De paarden zijn beide donkerbruin/zwart en van dezelde grootte en type (rijpaarden, ongeveer 1.65)
alvast bedankt!!

Lenneke_

Re: leuk idee voor een (verkleede) kür op muziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:05

Met hoe veel?

Ik heb met de pas de deux gedaan:
Bruid en bruidegom (niet echt orgineel)
Calimero en priscilla (dat vriendinnetje van hem)
Barbies
Nu gaan we misschien al jip en janneke

En met verkleed carrousel (met 8)
Ridders en een jonkvrouw (de jonkvrouw was de stalhulp van de manege)
Sneeuwwitje en de 7 dwergen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:09

Wij hebben net verkleed springen gehad met het indoor daar kwam in voor:
Barbie, pipi Langkous, allemaal jongens verkleed als meid Haha!, Elvis Presley.................

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:34

Als Viking, Disney-figuur, Teletubbie, Marsmannetjes, Belle en het Beest...ga zo maar door

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 16:37

Wij doen binnenkort een pas de trois ( ja dat bestaat sinds dat wij dat hebben uitgevonden Clown ) en we gaan verkleed als de 3 biggetjes. Zie daarvoor foto's op crea bea.

Groetjes sjaslique

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 17:35

Die 2 uit Saturday night fever
Bert en Ernie
Shrek en ezel (of Fiona )

Als je nou 2 totaal verschillende paarden zou hebben, zou je beide ook totaal verschillend verkleed kunnen gaan. En dan proefje achterelkaaar rijden, met de muziek 'follow the leader'

obiwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 18:07

allemaal bedankt voor de reacties, maar het is nog niet echt wat we zoeken. Meer reacties zijn welkom, maar we zullen toch echt ook zelf hard moeten gaan nadenken Tong uitsteken

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:20

met kur op muziek bij ons op de manege hebben we met het proefje bedacht om als musketier te gaan... heel simpel... en muziek van de musical kan ik je zeker aanraden

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:16

Wat dacht je van the Phantom of the Opera? ene paard in t wit, en de ruiter ook, andere in t zwart? muziek er bij, en smink en maskertjes, is dat iets misschien?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:30

Ik ben een keer met een vriendin verkleed geweest als skelet en de paarden ook Ja Je moet dan wel een hele nuchtere hebben. Ik heb helaas geen scan anders had ik wel even een foto geplaatst.

Het kwam er op neer dat ze een zwarte halsdeken, tot 5 cm van de grond, om hadden met wit beschilderde botjes er op. Was wel een gigantisch werk.
Witte kap met 2 ooggaten op, springschoenen en bandages (wit) om.

Zelf waren we ook in het zwart met witte botjes.
We werden 1ste en orginaliteitsprijs. Alleen zou ik het niet zo snel weer doen. Het was onwijs veel werk en op het lest was de lol er wel een beetje af.

Iig veel succes

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:10

nou ehmm ik zou wel wat aantrekken wat niet te veel wapperd, want dat is nogal vervelend voor de paarden en bovendien kunnnen ze ervan schrikken. Misschien iets strak ofzo of clown Clown Haha! haha merjah ik zal me er verder niet mee bemoeien veel suc-6 met de wedstrijd en hoop dat jullie de eerste zullen zijn Pling Cool Knipoog Haha! Tong uitsteken Vingers aflikken

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:01

Hey

Wij hebben ook een kür op muziek gedaan en zijn als ringgeesten gegaan (van Lord of the Rings) En als je zwarte/donkerbruine paarden hebt kan dat natuurlijk helemaal perfect!
We kregen van veel mensen leuke reacties en het zag er dan ook heel leuk uit.
We hadden een hele lange cape, die over je paards kont hangt, hele wijde mouwen, een kap op ons hoofd en een (nep)zwaard, net zoals in de film dus!
Ook hadden we de muziek van de film erbij, een stukje wat ze ook bij de ringgeesten afspelen
Je moet natuurlijk wel even oefenen met die lange capes, dat kunnen de paarden misschien eng vinden!

Afbeelding

(Voor als je de film niet kent, hierboven een plaatje zodat je een beetje een indruk krijgt!)

Elm0MaiSj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 09:06

Fredt schreef:
Die 2 uit Saturday night fever
Bert en Ernie
Shrek en ezel (of Fiona )

Als je nou 2 totaal verschillende paarden zou hebben, zou je beide ook totaal verschillend verkleed kunnen gaan. En dan proefje achterelkaaar rijden, met de muziek 'follow the leader'

Dat vind'k echt een goede! Die van Follow the leader!
Als ik een x wat moet doen,,dan ga ik dat zeker doen!! Ja