Eerst lessen, dan paard, of met nieuw paard lessen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

imka

Eerst lessen, dan paard, of met nieuw paard lessen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 23:11

Hey allemaal

Heb even een klein vraagje.. Volgend jaar zomer komt er een eigen paard Haha! Maar nu had ik een vraag. Ik wil met dat paard eigenlijk veel buiten gaan rijden en 1 a 2 keer lessen in de week. Maar nu zat ik te denken.. Is het nou beter om nu al les te gaan nemen ergens om het weer beter te gaan doen (rijden) of maakt dat niet zo veel uit en kan ik net zo goed beginnen met lessen als die er eenmaal is. Ik rij nu namelijk al 6 jaar paard. Waarvan 2 jaar les. Maar merk aan veel dingen dat ik veel dingen nog fout doe. Tenminste, mijn houding en zit is niet alles meer Bloos Dus wat vinden jullie? Eerst lessen of gewoon lekker beginnen met het paard zelf als die er is. (ik kan dus wel rijden alleen al lang niet meer zo goed als hoort) Zeg even wat je vind en ook waarom Knipoog ALvast bedankt! OK dan!

Seventje

Re: Eerst lessen, dan paard, of met nieuw paard lessen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:19

Als je zelf al zegt dat je nog wel wat wil verbeteren aan je houding en zit. Waarom zou je dan niet alvast van te voren gaan rijden? Kan je straks als je je eigen paard hebt vast al weer wat beter rijden (dan ben je wat zekerder) en kan je met je eigen paard nog verder leren.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 23:23

Zou ik ook doen, eerst alvast lessen.
Kan je toch een boel dingen weer ff ophalen en verbeteren.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 00:28

Te vroeg lessen kan geen kwaad meid en dan ben je maar lekker aan het rijden en aan het oefenen je leert altijd were bij.