hypoweert?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessake

hypoweert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 21:58

Donderdag ga ik dus normaal gezien naar hypoweert, ben er nog nooit geweest ga meestal naar Emmers. Maar omdat ik zoveel positieve dingen hier op bokt heb gehoord en het nog groter is dan emmers en goedkoper schijnt Tong uitsteken ga ik eens daar een kijkje nemen Ja

Wie komt hier regelmatig in de ruitershop hypoweert? zoja wat vind je ervan en hoe zit het daar in prijs en kwaliteit?
het is tocht wel effe rijden van hier uit (3 kwartier, maarja zolang rij ik ook ongeveer naar emmers Knipoog ) Dus wil toch wel graag weten hoe het daar ongeveer is Knipoog

Chrissetje

Re: hypoweert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:00

sommige dingen zijn idd veel goedkoper dan bij emmers...
soms hebben ze ook meer variatie dan emmers..
en het is veel groter enz... opzich eer fijne winkel

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:03

Ben er een paar weken geleden geweest. Echt heel groot en leuke spullen ook Lachen Ook goede service.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 08:14

Kan niet echt zeggen dast het goedkoper en groter is dan Emmers. Sommige dingen zijn goedkoper, xsommige duurder, maar gemiddeld zit je wel hetzelfde. Emmers vind ik aantrekkelijker door de aanbiedingen die ze hebben. Qua grootte, het lijkt een stuk groter, qua oppervlakte is het veel groter, maar de rekken staan veel verder uit elkaar. Denk dat ze toch zo'n beetje dezelfde hoeveelheid hebben als Emmers. Wel heb ik het idee dat ze net wat meer hebben als Emmers.
Maar al met al toch altijd leuk om even in zo'n winkel te snuffelen! En je moet er toch een keer zelf naar toe gaan om te oordelen over zo'n winkel. Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 11:24

persoonlijk vind ik Emmers prettiger, hebben ook een uitgebreide sgw collectie.