Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hermesdeux schreef:Nee inderdaad...als het voor het bijhouden van dressuurniveau is en je benen niet over de grond slepen...maar wordt wel passen en meten als je gaat springen...beetje banketstaaf als jij de strafpunten veroorzaakt omdat je benen de balk uit de lepels vissen

PattyOosten schreef:Ik vind gewicht ook belangrijker dan lengte, maar als je de pony erg gaat hinderen in de beweging is het natuurlijk niet goed. Ik ben behoorlijk groot (1.83) en pas echt niet op een pony van 1.37, het zadel is dan ook veel te klein. En als jij die pony op M niveau moet zien te houden, is het natuurlijk wel balngrijk dat je er lekker op zit en fijne hulpen kunt geven.
Als ik jou was zou ik er gewoon heen gaan, en het een keertje proberen. Als jij het niet fijn vindt, of je merkt dat de pony moeite heeft, kun je dat toch aan die mensen uitleggen. Dan kunnen zij op zoek naar een goede ruiter met een iets kortere benen
). Ik ben zelf 1.76m en heb een ijslander van ongeveer 1.36m.. gaat prima.
cijsalover schreef:ik weet niet hoe zwaar jij bent? (of ik heb er over heen gelezen )
ik ben 1.69 en 50 kilo en rijd op een stevige pony van 1.37.
soms rijd ik ook heeeeeeeeel even op mijn vrienidin haar shet van 1 meter. eigenlijk is ie te klein, maar voor heeel even kan het wel. verder gewoon proberen, als jullie allebei maar plezier hebben!! succes!