Ik zou het wel graag willen maar dan moet ik eerst de 20mln nog eens winnen.
Toch zat ik een beetje te denken.
Is het in deze tijd nog haalbaar om een pensionstalletje op te zetten en hiervan rond te komen?
Ik zat zo'n beetje voor mezelf de kosten te berekenen en alleen aan voer en strooisel ben je per paard al een behoorlijk bedrag per maand kwijt.
Nu kun je dit gedeelte nog wel kostendekkend krijgen maar mi moet je daarnaast toch echt wel een betaalde baan hebben om een beetje rond te kunnen komen verder??
Zijn er mensen die zelf een kleinschalige pensionstal hebben en die dit als broodwinning doen?
En zoja: wat moet je per paard rekenen om een beetje redelijk rond te kunnen komen (met een beetje winst dus
)Misschien in de toekomst
Als ik ooit nog eens echt de 20mln win dan regel ik meteen een leuke boktkorting
Dit is nog zonder lessen, losgooien, molen, wei, trailerstalling, kasthuur etc.

) over gehad en de argumenten waren eigenlijk nagenoeg alle die piggeljay hier ook al aan haalt.
en moeten ze er zeker voor 125 á 150.00 € aan verbouwen om het succesvol te kunnen krijgen! (er zitten bijv. geen -verwarmde- drinkbakken in, er is nergens verwarming, op de paddocks staan de paarden nu diep in de prut, er is nergens een bevestigde weg om het complex, er moet een gehandicapten wc komen, er moeten douches aangelegd worden, ze hebben een traktor nodig en een hooiopslag enz. enz.).