Wie heeft er onlangs wat besteld bij the equestrianstore?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Wie heeft er onlangs wat besteld bij the equestrianstore?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 18:28

Ik had ergens rond oktober een deken besteld en 'n paar laarzen knechten, omdat ik vond dat het wat lang duurde had ik een mailtje gestuurd, hier kreeg ik geen antwoord op, heb toen nog een mailtje gestruurd (op iets strengere toon) kreeg toen een mailtje terug dat de laarzen knechten nog niet binnen waren maar dat dit lang meer zou duren en dat m'n bestelling spoedig bezorgd zou worden, 1 maand na het plaatsen van m'n bestelling kreeg ik het idd thuis bezorgd,
14 december plaatste ik een nieuwe bestelling voor twee paar chaps:
Afbeelding
1 voor m'n zus en 1 voor mij, 12 januari stuurde ik m'n eerste mailtje met de vraag waar m'n bestelling bleef, geen antwoord, de 18e stuurde ik de tweede, geen antwoord, de 24e stuurde ik de derde, onder tussen een beetje pissig, werderom geen antwoord, vandaag heb ik m'n vierde mailtje gestuurd, dat wanneer ze niet snel zouden laten weten wanneer m'n pakje kwam ik m'n geld terug wil...(nog geen antwoord gehad)
Ben ik te ongeduldig, of kan dit gewoon echt niet? Overginds staat m'n bestelling al vanaf eind december op ready for dispatch.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hiet onlangs wat besteld hebben en hun pakje wel of niet hebben ontvangen

Jurga

Re: Wie heeft er onlangs wat besteld bij the equestrianstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:39

Dat is inderdaad wel heel vervelend! Betaal je dan ook met creditcard? Wij hadden toen geen enkel probleem en het pakketje zeer snel.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:52

Volgens mij ligt het niet aan jou maar is er daar iets aan de hand. De eerste keer dat ik iets bestelde en hem mailde, werd alles heel snel verstuurd, goede service en op alle mailtjes gelijk een antwoord.

Ze hebben zelfs een deken voor mij op maat laten maken bij horseware omdat mijn shet de kleinste maat niet past. Maar de laatste tijd hoor ik ook niet veel meer van hem (ik mail heen en weer omdat ik nog wat nodig heb en misschien wat moet ruilen). Ik moet echt een beetje doorzagen voor ik een antwoord krijg en zo was hij eerst echt helemaal niet.

Mijn mack in a sack is ook al een tijdje onderweg. Hij zou me mailen als hij meer info had maar ik heb nog steeds niets gehoord. Ik baal er ook van dat ik steeds niets hoor maar Jason was voorheen te aardig tegen mij en gaf mij te uitstekende service (en nu nog, als ik een antwoord krijg) om boos op hem te worden. Het is idd in december begonnen, maar ze hadden het ook ontzettend druk rond kerst.

Waar heb jij die chaps gevonden? Heb jij een catalogus van hun ofzo of stonden die ook op de site? Bij een heleboel dingen staan geen plaatjes dus dan bestel ik dat liever ook niet.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 18:55

Deze chaps stonden gewoon met foto op de site, en ik heb met creditcard betaald, het is nu bijna twee maanden geleden dat ik een bestelling heb geplaatst, ik vind het niet erg dat wat langer duurd, maar ik vind wel dat ze mailtjes moeten beantwoorden, ik heb het tenslotte ook betaald.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 16:21

Verdorie, nu heeft m'n mailbox ook nog kuren, dus weet ik niet of al terug hebben gemailt....

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 16:28

Nog steeds niks gehoord Boos!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:37

Ik heb er ook al weer een paar mailtjes heen gestuurd, geen antwoord. Ik heb ook vrijdag geprobeerd te bellen maar er wordt niet opgenomen, de hele dag niet Boos!

Echt heel vreemd :/

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 18:15

Wat raar Scheve mond

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 19:56

Ik haal even dit topic weer naar boven, ondertussen had ik na 9! mailtjes nog geen antwoord, dus heb ik m'n moeder gevraagt te bellen (erg he Haha! ) , kreeg gelijk het persoon aan de lijn die we nodig hadden, hij vertelde dat de chaps pas in maart leverbaar waren, ook vertelde m'n moeder dat ik 9 mailtjes had gestuurd en nooit antwoord had gehad, dit vond hij erg vervelend dus hij zou wat regelen, dit kon niet m'n moeder niet helemaal volgen in het engels maar ze had het over 20% korting en iets over de portokosten, dus toen ik vanmiddag m'n mail na keek zag ik een mailtje staan van m'n creditkaart, dat er 34 euries waren gestort, wat blijkt nou, hij heeft dus en 20% korting gegeven en de portokosten terug gestuurd, super sevie dus, maar had voor mij niet perse gehoeven, ik kan in ieder geval weer met een gerust hart bestellen Knipoog