14 december plaatste ik een nieuwe bestelling voor twee paar chaps:
1 voor m'n zus en 1 voor mij, 12 januari stuurde ik m'n eerste mailtje met de vraag waar m'n bestelling bleef, geen antwoord, de 18e stuurde ik de tweede, geen antwoord, de 24e stuurde ik de derde, onder tussen een beetje pissig, werderom geen antwoord, vandaag heb ik m'n vierde mailtje gestuurd, dat wanneer ze niet snel zouden laten weten wanneer m'n pakje kwam ik m'n geld terug wil...(nog geen antwoord gehad)
Ben ik te ongeduldig, of kan dit gewoon echt niet? Overginds staat m'n bestelling al vanaf eind december op ready for dispatch.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hiet onlangs wat besteld hebben en hun pakje wel of niet hebben ontvangen

) , kreeg gelijk het persoon aan de lijn die we nodig hadden, hij vertelde dat de chaps pas in maart leverbaar waren, ook vertelde m'n moeder dat ik 9 mailtjes had gestuurd en nooit antwoord had gehad, dit vond hij erg vervelend dus hij zou wat regelen, dit kon niet m'n moeder niet helemaal volgen in het engels maar ze had het over 20% korting en iets over de portokosten, dus toen ik vanmiddag m'n mail na keek zag ik een mailtje staan van m'n creditkaart, dat er 34 euries waren gestort, wat blijkt nou, hij heeft dus en 20% korting gegeven en de portokosten terug gestuurd, super sevie dus, maar had voor mij niet perse gehoeven, ik kan in ieder geval weer met een gerust hart bestellen