Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zal het wel eens voorzichtig brengen
werk altijd
calypso1989 schreef:begin met iets leuks... bijvoorbeeld een goed cijfer op schoolwerk altijd
ik ben al begonnen met het laten zien van mijn planning voor het hele jaar aan mijn moeder (nog maar 5 toetsen over twee weken verdeeld eind maart.... --> ik heb de eigenaar van de friezen dat gezegd, en dan hoef ik echt niet van ze te komen) Daar kan ze niet onderuit. 
Wat dachten jullie daarvan?
En zaterdag ga ik de andere fries beleren, dus heb iik best kans dat ik er eens afval
RanouK schreef:Tenzij het je bedoeling is om the best te zijn op school eh.
jongens, begrijp me nou goed: ik ben drie uur per dag bezig met mijn huiswerk, en als ik dan nog tijd over heb, tja, dan ga ik rijden. Ik maak al mijn huiswerk, en de leraren vinden ook dat ik me super inspan! Ik vraag zelfs extra werk, dan doe ik toch nog wel genoeg aan school??? Als dit nog niet genoeg is wat ik eraan doe, weet ik het ook niet meer
Don't be afraid, als ik niet slaag (wat ik niet van plan ben
) dan komt het echt niet door de paarden! Ik ben niet gek
Bedankt voor de reacties
) Fredt schreef:De laatste tijd zijn er bij mij ook wat paardjes bij gekomen. Aangezien het voor mij ver fietsen is (3 kwartier ) wist ik dat mijn moeder er niet blij van zou worden, aangezien ik ook in het eindexamen jaar zit ..
Ik vertel het mijn moeder maar gewoon, en dan zien we het wel. En ik hoef maar 20 min. te fietsen, dus dat valt wel mee
Net al twee uur mijn huiswerk gezeten, en nu ben ik klaar! dus ik ga maar is naar de paarden: dat heb ik wel verdiend. Jullie zitten vol goede raad, bedankt!