Wie gaat er ook naar de zomerinstructieweek in Ermelo?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Wie gaat er ook naar de zomerinstructieweek in Ermelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 13:27

Heej!
In de zomervakantie ga ik naar ze Harry's Horse zomerinstructieweken van het KNHS in ermelo: M/Z dressuur pony's.
Zijn hier nog meer mensen die hier naartoe gaan, of die me wat meer kunnen vertellen hoe het daar is?
Ik heb me opgegeven en ik sta ingeschreven.
Ik hoop dat er hier nog meer mensen gaan! Haha!

Annemiekbram

Re: Wie gaat er ook naar de zomerinstructieweek in Ermelo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:12

Ik zit in week 9 Allround Pony's Haha!

Ik ben er vorig jaar ook geweest was echt supper! *LOL*
Jammer dat de foto's in de profielen het niet meer doen..ik had er nl heel veel in staan van vorig jaar Clown
bij allround krijg je 2 x per dag les..1 x dressuur en 1 x óf spring- óf dressuur- óf crossles Cool
Als je denkt dat dit te veel is kun je zo een les afzeggen..doen ze totaal niet moeilijk over.
's avonds om 21.00 uur geloof ik gaat er een alarm op de stal...en kun je er niet meer in(mocht je paard ergens last van hebben kun je dat aangeven en dan gaan de 'staljongens' even kijken)
Er wordt gevoerd(3 of 4 x per dag geloof ik) en er wordt elke dag een plak stro in de stal gelegd die je dan zelf moet verdelen.
Op het einde moet je je stal uitmesten ( wees er snel bij want de kruiwagens zijn zo weg!)

als je nog meer wilt weten moet je me maar pb'en...er zijn ook al meerdere toppics over geopend trouwens