wie weet hier meer over te vertellen? ik heb ook gehoord dat ze de ponys gewoon kijhard door de bosjes laten crossen.
Ik wilde naar dit ponykamp maar nu ik het zo hoor.. wie weet hier meer van af? groetjes jolijn. *o/* Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wie weet hier meer over te vertellen? ik heb ook gehoord dat ze de ponys gewoon kijhard door de bosjes laten crossen.
Ik wilde naar dit ponykamp maar nu ik het zo hoor.. wie weet hier meer van af? groetjes jolijn. *o/* 
De pony's stonden de hele dag in een stand (schrijf je dat zo
) Maar daar lag iig geen hooi of stro in, ze stonden op het beton. De pony's hadden idd ook altijd een zadel op als ik er was.
ik ben er laatst weer geweest en het zag er nu wel netjes uit. De paarden gaan idd een paar maanden op 'vakantie' en ze hebben heel veel weiland! ik hoorde van iemand die er rijdt dat de stands niet meer gebruikt worden. Ik vond het er iig wel goed uitzien
).
:(:( ) niet genoeg geld stom he ? ik ga nu naar manege laarbrugge . heeft iemand daar van gehoord ?