Hallo allemaal,
Ik zou jullie laten weten als ik iets meer wist over de beugels. En aangezien ik dat topic niet meer kan vinden doe ik het even zo!
Via de maatschappelijk werkster van het lumc zijn we op zoek gegaan de een stichting om de beugels te vergoeden, en ze heeft mijn inkomen gevraagd en daaruit bleek dat ik niet in aanmerking kom. Maar als er meiden zijn die het ook willen proberen je mag niks kopen voor je hun goedkeuring hebt dus achteraf na vragen heeft geen zin. Er zijn dus mensen die er wel degelijk recht op hebben. Ik heb het reuma fonds zelf een mailtje gestuurd en daar moet ik nog wel antwoord van krijgen. Maar voorlopig zit het er voor mij niet in en is het weer een flinke duit wat ik kwijt ben voor die rot ziekte! Wel is mij gezegd dat ik het in ieder geval ook moet proberen het terug te vragen van de belasting. Alles wat je uit geeft voor je ziekte kan je terug vragen aan de belasting. Aan schoenen en steunzolen medicijnen enz... En aangezien ik die beugels nodig heb door mijn ziekte is het natuurlijk het proberen waard! En hiervoor geld, bewaar alle aankoop bonnetjes!!!
Nou ik hoop dat jullie meer succes ermee hebben en wel subsidie geven als ik wat anders van het reumafonds hoor dan laat ik het nog weten...
Groetjes nancy