Nog even over die (verende) GPG beugels.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nancyimka

Nog even over die (verende) GPG beugels.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 09:26

Hallo allemaal,

Ik zou jullie laten weten als ik iets meer wist over de beugels. En aangezien ik dat topic niet meer kan vinden doe ik het even zo!

Via de maatschappelijk werkster van het lumc zijn we op zoek gegaan de een stichting om de beugels te vergoeden, en ze heeft mijn inkomen gevraagd en daaruit bleek dat ik niet in aanmerking kom. Maar als er meiden zijn die het ook willen proberen je mag niks kopen voor je hun goedkeuring hebt dus achteraf na vragen heeft geen zin. Er zijn dus mensen die er wel degelijk recht op hebben. Ik heb het reuma fonds zelf een mailtje gestuurd en daar moet ik nog wel antwoord van krijgen. Maar voorlopig zit het er voor mij niet in en is het weer een flinke duit wat ik kwijt ben voor die rot ziekte! Wel is mij gezegd dat ik het in ieder geval ook moet proberen het terug te vragen van de belasting. Alles wat je uit geeft voor je ziekte kan je terug vragen aan de belasting. Aan schoenen en steunzolen medicijnen enz... En aangezien ik die beugels nodig heb door mijn ziekte is het natuurlijk het proberen waard! En hiervoor geld, bewaar alle aankoop bonnetjes!!!

Nou ik hoop dat jullie meer succes ermee hebben en wel subsidie geven als ik wat anders van het reumafonds hoor dan laat ik het nog weten...

Groetjes nancy

Marchador

Re: Nog even over die (verende) GPG beugels.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 10:51

het topic kan ik mij geloof ik ook nog herinneren.

wat balen dat je ze niet vergoed krijgt, maar gaan ze echt kijken naar je inkomsten Scheve mond? dat is eigenlijk best wel raar, het gaat toch om jou gezondheid?
het zou fijn zijn als het lukt om het via de belasting terug te vragen.
hopen dat het reumafonds er wat mee kan, ik ben erg benieuwd.

Succes nog!

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 21:48

Hoi hoi,

Ik heb gister avond die beugels gekocht. En ik moet zeggen je voelt wel dat ze veren echt een raar gevoel maar geen vervelend goevoel hoor. Ze waren 109,- bij hypoplaza. Ik kreeg ze dus niet vergoed zoals jullie al hebbeb kunnen lezen! Maar ja je kan niet alles hebben.
Ik heb nog wel een vraag... Ik heb het nieuwe model gpg beugel en er staat dat je ze op gewicht in kan stellen maar hoe moet dat dan? Ze zitten namelijk in een doos met een gebruiks aanwijzing voor die oude model beugels Deze zitten er een vast en die andere zitten er zeg maar standaard om. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen zeg maar....
Ik had een foto willen maken maar dat ben ik vergeten... Mischien morgen als nog! Maar kan iemand mij dit uitleggen???
Ik ben erg benieuwd namelijk...

BVD groetjes nancy

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:20

Ik ben aan het sparen. Heb heel erg last van m'n knieen. kan af en toe haast niet meer lopen. Zijn vandaag foto's gemaakt en ze deden er heel geheimzinnig over en ze moest met allerlei mensen overleggen, hoor volgende week de uitslag. Maar wil die dingen zowiso kopen.