Wat vinden jullie hier van?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Wat vinden jullie hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 09:08

Heey Bokkers,

Aangezien ik binnenkort met Djoontje en Miekspeciaal van bokt een pas de trois ga rijden als de 3 biggetjes moesten we natuurlijk ook een proef hebben, na wat denkne ben ik hier op gekomen. OF alles uitkomt dat moeten we ngo even bekijken maar we hebben in ieder geval alvast iets.

Pas de trois proef

1. A binnenkomen met 3en, op X opstellen in waaier en groeten
2. Voorwaarts in arbeidsdraf, ruiter 1 tussen C en H uitkomen, daar halve kleine volte, hoefslag volgen. Ruiter 2 tussen C en M uitkomen, daar halve kleine volte, hoefslag volgen. Ruiter 3 naar C, linkerhand hoefslag volgen.
3. Met 3en samenkomen op grote volte bij B en E. Ruiter 1 en ruiter 3 schuiven naast elkaar en laten ruimte om ruiter 2 door te laten, volte 2 x rond
4. 5. ruiter 2 volgt bij B de hoefslag, ruiter 1 en ruiter 3 volgen bij E de hoefslag
6. Bij A invoegen, achter elkaar
7. C rechterhand slangenvolte met 3 bogen met voltes, ruiter 1-boog1 ruiter2-boog2 ruiter 3-boog3
8. Met 3en van hand veranderen bij K, aan overkant van de diagonaal achter elkaar schuiven
9. Bij E grote volte in galop, volte 2 x rond
10. E hoefslag volgen, op lange kant tussen F en M, met ene wenden naar links, op middenlijn enkele seconden stilstaan, voorwaarts in draf aan overkant op de rechterhand
11. Bij M ruiter 1 in stap van M naar E, ruiter 2 in draf van M naar K, ruiter 3 in galop van M naar A, op hoefslag in draf
12. H ruiter 1 gebroken lijn 10 meter, ruiter 2 gebroken lijn 5 meter, ruiter 3 volgt de hoefslag
13. Op lange zijde F-M enkele passen middendraf
14. Bij H ruiter 1 gebroken lijn, ruiter 2 van hand veranderen, ruiter 3 hoefslag volgen en bij E een halve volte halve baan, halthouden en wachten op colonne
15. Afgroeten en rijbaan verlaten

Groetjes sjaslique

frieske

Re: Wat vinden jullie hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 12:07

ik vind het wel apart.
ga de proef zelf tig-keren rijden en kijk als het jezelf bevalt.
succes ermee

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:45

ik vind em erg leuk bedacht!
Bij een paar punten denk ik dat je het niet moeilijker moet maken dan het is, bijvoorbeeld bij 2. Eerst moet ruiter 1 weg, dan 2 en dan 3 recht op de c-kant af. Dan kan je ook achter elkaar blijven lopen.
Misschien in het begin juist beetje bij mekaar blijven?

Die volte vind ik erg leuk verzonnen! Kan nie anders zeggen!

Verder moest ik em nog een paar keer lezen voordat ik hem helemaal snapte! Maar vooral die laatste oefeningen vind ik erg goed in mekaar zitten, maar hier moet je heeeeeeeeeeeeeeel veel op gaan oefenen!

Al idee voor kostuums??
Veel plezier!
groetjes! Haha!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 17:11

Nou ja het worden neit echt hele kostuums maar we hebben op onze caps een haarband rose met daaraan rose varkensoren, we hebben een varkensneus op en ons gezicht schminken we waarschijnlijk rose. We hebben een rose t shirt aan, over onze rijbroek een knal rose legging. En we hebben een varkensstaartje. De paarden krijgen rose lintjes in de manen en staart en op het dekje komt een varken, zia daarvoor crea bea met een dekje bij CB. en heel misschien ngo rose bandages voor de paarden.

Groetjes sjaslique