Vroeger toen ik nog meeging naar de camping heb ik altijd paardgereden. Toen wij daar af gingen ben ik helaas gestopt omdat rijden op een mange te duur was, en ik er ook echt niks aan vond om een uurtje te rijden op een paard wat je niet kent en verder niks.
Ik was gewoon vrijheid gewend met het paardrijden.
Nu ik wat ouder ben denk ik weer heel veel aan paarden en denk ik erover om een eigen paard te nemen.
Stallen bij een mange is voor mij geen optie, dat vind ik gewoon niet lekker voor het paard.
Dus mijn vraag is eigenlijk, zijn er hier meer mensen die in Den Haag wonen en toch een eigen paard hebben?
Waar staat jullie paard dan?
En weet iemand bijv. een weiland in de buurt van Den Haag, in het westland of bij Delft ofzo?
Ik hoop dat jullie een beetje mee willen praten met me, want ik heb al gezocht op internet, maar veel wijzer werd ik er niet van.
Ik ben trouwens niet van plan om binnen een paar maanden al een paard aan te schaffen, ik ga eerst weer beginnen met rijden bij een traingsweekend, en misschien ook weer ff wat lesjes op de dichtstbijzijnde manege, gewoon om weer even erin te komen...
groetjes Troeta