Henny Hagen Homeopaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Henny Hagen Homeopaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 22:18

Hoi,

Ik ben op zoek naar een emailadres en/of telefoonnummer van Henny Hagen, hij is een homeopaat in Friesland.

Mijn pony is opgegeven door de dierenarts na negen maanden van alles geprobeerd te hebben.

Wie kan me hieraan helpen?

Ik zou het kunnen vinden op de site: fytohorsecare.nl maar deze doet het niet, ook op google kan ik niks vinden over hem.

Auriana

Re: Henny Hagen Homeopaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:27

hoi maykie,

Het nummer van deze man ken ik niet maar kijk ens bij Erik Laarakker www.holistischdierenarts.nl, hij werkt ook homeopathisch maar ook met acupunctuur en nog div alternatieve geneeswijzen

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:43

Hij woont niet in Friesland maar in Gelderland, aan de Veenhuizerveldweg te Putten.
Huisnummer en telefoonnummer weet ik zo niet, misschien kun je het nu verder opzoeken.

TinusTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:56

Ik heb je al een pm gestuurd, met zijn telefoonnummer!

rodie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:04

Hallo Ik zie je dat je opzoek bent naar Henny Hagen ik ben met hem in kontakt gekopen door Mies Kloos van Praktijk het leven praktijkhetleven@gmail. Maar als je paard is opgegeven weet ik ook nog een ander super adres.. van Gerrit smit, www.paardenschoenen.nl hij heeft al verschillende paarden welke zijn opgeven behandeld en gered op een hele simpele manier met voeding welke wij ook gebruiken kijk maar eens op www.paardenvitaliteit.nl succes... met je paard en vergeet niet,,, er zijn nog altijd vele andere wegen op zieken paarden te helpen....

shirley_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:12

Henny Hagen
Veenhuizerveldweg 25, 3881 RE Putten
0341 - 492280
fytoputt@wxs.nl

Alsjeblieft,