Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olevalover schreef:aad van triest
meppel
(inclusief mijzelf weer binnenkort) Olevalover schreef:aad van triest
meppel
happyjoyce schreef:Olevalover schreef:aad van triest
meppel
Hier ga ik ook altijd heen!
Mackie schreef:Komt Aart van Triest ook aan huis? Heeft iemand een telefoonnummer of emailadres van hem? Heeft ie misschien ook een website?
ik heb zn nummer nog wel ergens liggen. pb me maar
pantarhei schreef:ik zou mijn zadel alleen op mijn paard passend willen laten maken. Hoe moet de zadelmaker zonder paard nu weten hoeveel vulling waar in moet?
Jan van Rijs uit Zevenhuizen komt hiervoor aan huis. Wellicht zit in de buurt ook een dergelijke mogelijkheid. Je kunt bij Van RIjs ook afspraak maken om bij hem langs te gaan in Zevenhuizen. Is bij jou vandaan ca half uur met trailer.
Kosten bij langskomen E 22 voorrijdkosten en afhankelijk van wat moet worden gedaan komt er dan ca E 30 bij.
Mackie schreef:pantarhei schreef:ik zou mijn zadel alleen op mijn paard passend willen laten maken. Hoe moet de zadelmaker zonder paard nu weten hoeveel vulling waar in moet?
Jan van Rijs uit Zevenhuizen komt hiervoor aan huis. Wellicht zit in de buurt ook een dergelijke mogelijkheid. Je kunt bij Van RIjs ook afspraak maken om bij hem langs te gaan in Zevenhuizen. Is bij jou vandaan ca half uur met trailer.
Kosten bij langskomen E 22 voorrijdkosten en afhankelijk van wat moet worden gedaan komt er dan ca E 30 bij.
Ik wil ook idd mijn zadel passens maken op mijn paard, vind ik heel belangrijk. Maar heb je van deze man ook een nummer? En waar ligt Zevenhuizen? Zou hij bij mij ook aan huis komen?
Maar er staat een routebeschrijving op de site
schaapjuh schreef:Tom van der Brink uit Nijeveen.
sandra1977 schreef:schaapjuh schreef:Tom van der Brink uit Nijeveen.
Yep, hij komt ook altijd bij mij en enkele stalgenoten langs.
Beetje vreemde man maar heeft wel kennis van zaken!