Je ziet soms paarden en pony's te koop staan waar hoofdprijzen voor gevraagd worden terwijl ze dat echt niet waard zijn.
Zelf heb ik Bas veel te duur gekocht, hij stond op marktplaats en ik was steeds aan het overbieden met iemand anders, we hadden beiden onze zinnen op Bas gezet. Als je dan met 10 euro per keer bied gaat de prijs voor een shet al snel omhoog

Uiteindelijk heb ik hem op marktplaats niet gekocht, hij is naar degene gegaan die mij steeds overbood.
Daar vond ik hem echter terug, terwijl ik daar kwam voor een andere pony, ik moest en zou alsnog díe pony hebben.
Voor 10 euro meer dan mijn laatste bod op marktplaats mocht ik hem meenemen en dat heb ik dan ook gedaan.
Ik heb Bas gekocht voor 200 euro.
Eigenlijk is dit veel te veel voor een papierloos shetlanderruintje dat werkelijk helemaal niks kan, en ook nog eens overal bang voor is.
Daarbij veel extra kosten gehad i.v.m geen entingen, geen paspoort, worminfectie, luizeninfectie etc.
Nu zou hij het misschien wel waard zijn, ik heb hem veel geleerd, kan meer, hij is nu aanhankelijk, niet meer bang en supergezond.
Dus hebben jullie je beest goedkoop kunnen krijgen, normale prijs, of eigenlijk teveel betaald ?
.

maar zoals hier ook al eerder gezegd, weet je dat pas echt als je het paard verkoopt! (zegt mijn vader ook steeds, hi,hi) Maar ze gaat voor geen goud meer bij mij weg!!!!