Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
catootje schreef:Maar die pony staat nou toch al bij jullie? Dan kun je er toch ook wel een beetje voor zorgen ook al is ze dan niet van jou. Het enige probleem wat je dan nog hebt is dat de eigenaar het misschien een keer in de kop krijgt haar weer te verkopen, maar dan zou je haar altijd nog kunnen kopen.

SANEX schreef:Ja ze staat nu bij ons. Het is ook niet de bedoeling haar nu te kopen. We kunnen nu nog zolang ze bij ons staat de kosten op hem verhalen, de rekeningen krijgt hij gewoon toegestuurd
Het gaat me er meer om als ze einde van dit jaar ( rond die tijd zal het wel ongeveer worden ) weer opgehaald wordt.
Lijkt me vreselijk dat ze dan weer zo achteruit gaat, net als wij haar opgeknapt hebben. En heb dan het idee dan een bod te doen.
En we willen wel snel foto's! Melissa schreef:
Dan kan je misschien beter nu een bod doen? Als die boer haar weer ziet als ze eenmaal opgeknapt is...
Verder veel succes met je beslissing, wel super voor bas als hij een maatje van eigen maat heeftEn we willen wel snel foto's!

. En ja, 3 of 5 maakt dan ook geen verschil meer
Dus het kroost (Senna en Kaya) kwamen ook
Pinky_girl schreef:Als je ouders het er werkelijk mee eens zijn dat ze voorlopig alles betalen dan zou ik het doen, iig als jij hetzelfde geld er later zelf voorover hebt zodra je werkt.

) dan heb je toch een reserve bedrag als er een keer iets ziek gaat worden of wat raars aan de hand is. Ik ga je niet zeggen wat je moet doen, want die keuze is en blijft voor jezelf, je weet zelf het beste wat je mogelijkheden zijn, en wat niet. Heel veel succes! 
SANEX schreef:Ik ben druk bezig een bijbaantje te vinden, helaas vlot het voor geen meter, ik wil best, zoek alles af en stuur continu brieven.
Maar een 20 jarige is nou eenmaal duurder dan een 16-jarige en in de tijd van tegenwoordig hebben ze dan liever die van 16
Lesgeven zou eventueel kunnen, maar daar kan ik moeilijk vanuit gaan als kostendragende manier. Ik weet niet of er animo voor is, en of er uberhaupt kinderen in de buurt wonen ( ja weet wel een paar, maar het is niet dichtbevolkt om zo maar te zeggen )
, zij heb zou betalen.
.
SANEX schreef:Lijkt me vreselijk dat ze dan weer zo achteruit gaat, net als wij haar opgeknapt hebben. En heb dan het idee dan een bod te doen.