Iemand ervaring met anti-rolsingel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Iemand ervaring met anti-rolsingel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 14:59

Mijn Piropo heeft de vervelende gewoonte altijd maar te willen rollen in zijn stal, maakt niet uit of hij wel of niet buiten staat, maakt niet uit of ik hem na het werk in de bak laat rollen... Hij rolt en blijft het doen.
Heeft ook regelmatig vastgelegen, nou heb ik hem eindelijk weer een beetje okej met zijn rug (want dat vastliggen doet ook geen goed) ligt hij gisteren weer muurvast..
Nou wil ik toch eens aan zo'n anti-rol singel beginnen maar is dat wat? iemand ervaring daarmee?

petraaken

Re: Iemand ervaring met anti-rolsingel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:14

Ik heb er ene. Heb ook een paard graag rolt vlak voordat ze opstaat in haar box. Het is een hele periode heel erg geweest. Nu gebruik ik hem af en toe als voorzorg maatregel. Ik ben heel tevreden over de singel die heb. Wel heeft mijn paard een bloedhekel aan dat ding. Zodra ze die singel in mijn hand ziet verandert ze van lief paard in een heel boosaardig en bijterig paard. Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:19

Ik heb geen goede ervaringen met een anti-rolsingel. Begrijp me niet verkeerd, ook geen slechte ervaring. Maar degene die ik weleens heb gebruikt, bleven niet netjes zitten of de paarden rolden er gewoon overheen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 15:25

XoNo schreef:
Ik heb geen goede ervaringen met een anti-rolsingel. Begrijp me niet verkeerd, ook geen slechte ervaring. Maar degene die ik weleens heb gebruikt, bleven niet netjes zitten of de paarden rolden er gewoon overheen.

Kijk daar ben ik dus zo bang voor, als hij nog kan rollen met die singel om dan kan hij natuurlijk helemaal stokvast komen..... Verward