Ifor Williams trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

olav

Ifor Williams trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 13:06

wie heeft er ervaring met n Ifor Wiilliams trailer . wat zijn de voordelen en zijn er ook nadelen aan deze trailers???

TeamSpirit

Re: Ifor Williams trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:09

wij hebben net een nieuwe Haha!
super groot voordeel is dat je je paard voor uit kan laden ( wat wij altijd ook doen!)
hij is ook lekker ruim en van aluminium zodat hij buiten kan staan!
een nadeel is dat er geen zadelkamer in zit Vork

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:13

Wij hebben een 2 paards Ifor Williams, en het is in 1 woord een GEWELDIGE trailer!
Er zitten zoveel mogelijkheden op dat ik nog steeds de trailer aan het ontdekken ben (we hebben hem nu 3/4 jaar)
Wij hebben geen voorlader, alhoewel ik dat achteraf wel graag had gehad, dus als ik deze nog een keer ga inruilen komt er zeker een voorlader bij!
Ik vind het ook erg fijn dat je de voor en achterstangen ruim kunt verstellen en dat het tussenschot uit 2 delen bestaat.
Ik kan nog wel even doorgaan met de voordelen, ik vind de achterklep bijvoorbeeld ook erg fijn enz..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:15

Yep, gisteren mijn paardje naar een andere stal verhuisd met een Ifor. Stevige trailer, zeer stabiel, maar loodzwaar. Deze twee-paards mocht 2700kg wegen. Geen probleem met een dikke Range Rover V8 uit '74 ervoor, maar je moet ook niet met minder afkomen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:18

Wij hebben voor onze 2 paards Ifor een nieuwe Volkswagen transporter staan, die trekt ook goed de Ifor.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:25

Wij hebben ook een Ifor Williams, een 2 paards. Ik vind de 1 paards persoonlijk erg smal, maar daar heb ik geen ervaring mee

Ik vind het een ideale trailer. Ligt super achter de auto en alles kun je lekker ruim verstellen.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:28

De Ifor Williams trailer is een sterke en degelijke trailer. De vormgeving laat nog wel eens wat te wensen over. Dan heb ik het met name over de lijnen en het exterieur van de trailer. Persoonlijk vind ik het niet een hele mooie trailer. Maar het belangrijkste is dat hij wel een fantastische ligging achter je auto heeft!