Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nickyu schreef:pvieuw als het goed is bestaat die nog , tenminste
de week voor dat ik verhuiste deze kant op nog wel
maar anders ga je toch bij meeuwenoord (zit direct aan het strand/duin)
miss ook een ideetje
JoT schreef:nickyu schreef:pvieuw als het goed is bestaat die nog , tenminste
de week voor dat ik verhuiste deze kant op nog wel
maar anders ga je toch bij meeuwenoord (zit direct aan het strand/duin)
miss ook een ideetje
Ik heb er inmiddels nog een mailtje naar het VVV van Noordwijk tegenaan gegooid, wie weet komt daar wat uit.
Dat Meeuwenoord, klinkt op zich goed, bedankt voor de tip. Kan je er wat meer over vertellen wellicht, hoe zijn de paarden, hoe is de begeleiding, hoe groot zijn de groepen over het algemeen, is het het strand op en racen maar of is een wat rustiger ritje ook mogelijk? We kunnen overigens allemaal rijden hoor, en een galopje stellen we best op prijs, maar lekker ontspannen langs de zee hobbelen vinden we ook wel erg prettig.
Maxielover schreef:haha, ik zal ff vertellen waarom Karbo zo heet. Vroeger stond ze (ja, tis een merrie, geen ruin wat iedereen denkt !!) bij een andere tinker in de wei, en die heette Nade. Dat hadden ze expres zo gedaan, want samen is Karbo en Nade : karbonade !! Ach ja, ze is gewoon lekker rond en dat hoort nou eenmaal bij een tinkie
. en als je vriendin niet op Nadine of Kim zat, zou t mss ook wel Kumieka geweest kunnen zijn... das een donkerbruine merrie met een bles, ze moet meestal achteraan lopen omdat ze slaat naar andere paarden }> . is die t mss geweest ? weet je al wanneer je weer komt eigenlijk ?