Strandrit, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Strandrit, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 18:45

Hoi,
Samen met een stalgenootje wil ik nog voordat het niet meer kan naar t strand.
Hebben jullie tips voor leuke stranden? Ook tips om te parkeren graag! We komen vanaf wijk bij duurstede (utrecht) en willen niet al te ver reizen.
Groetjes Marjolein

Sjonniej

Re: Strandrit, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 18:53

Ik woon bij Hoek van Holland, daar heb je zeker rond deze tijd genoeg parkeerplaats. Mooi breed strand, leuke paden in de duinen en geen dammen in zee. Dus je hoeft niet op te letten op gladde stenen etc.

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:41

Hoi dankje voor je reactie! Heb je misschien enig idee hoe we zouden moeten rijden, de straat van een goede parkeerplaats ofzo, zodat ik route kan plannen? Kan je ook pb'en hoor;) of tegenwoordig... pm'en
ZIjn er nog meer mensen die een leuk strand voor me weten ?!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 00:11

Wij zijn een paar weken geleden bij manege de bokkedoorns geweest in Bloemendaal(overveen) Altijd zeer gastvrij ontvangen en je rijdt vanaf het terrein zo de duinen in.. En het is een erg mooi natuurgebied met reetjes en al!! Je kan de bordjes volgen en alles wijst zich vanzelf...

Na afloop kan je je paardje lekker los gooien in de bak of in een stuk duinwei.. Erg lekekr voor ze.. Kost niks om daar je trailer te stallen!!

Maar zo zijn er vast nog wel meer maneges....

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 09:36

Ik ben afgelopen zomer naar Noordwijk gegaan. Nu stond ik daar met Maris bij een stal voor een aantal dagen dus had geen last van parkeerplek zoeken enz. Maar die is er vollop... Veel strand/duin en bos

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 12:31

Sjonniej schreef:
Ik woon bij Hoek van Holland, daar heb je zeker rond deze tijd genoeg parkeerplaats. Mooi breed strand, leuke paden in de duinen en geen dammen in zee. Dus je hoeft niet op te letten op gladde stenen etc.

sluit ik me bij aan. leuk starnd en mooie duinen. Ik woon zelf in hoek van holland dus lekker dicht bij het strand en het is zeker een aanrader

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:11

Ik lees even mee, wil binnekort ook ergens een strandrit gaan maken Ja