Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
piggeljay schreef:dieren arts bellen !!!!!! wil je een dood paard???????????
nee geen gein, alleen een dieren arts mag castreren en een ieder ander die zich daar voor aanbied is illigaal bezig of hij is een ongeregistreerde dierenarts.
tijdens de castratie wordt het paard onder narcosse gebracht en dat soort medicijnen mag alleen een dierenarts toedienen en in bezit hebben
gaat er iets fout tijdens zo'n castratie ben jij de l.... moet je als nog een dierearts bellen en meestal is de castreur dan spoorloos.
goedkoop is meestal duurkoop .
Sjonniej schreef:Neem gewoon je dierenarts! Dan weet je tenminste zeker dat het proffesioneel gebeurd en ze helpen je eerder als er wat fout is gegaan, dan wanneer je zomaar iemand laat komen.
MaryKate schreef:Ik vraag hier toch niet om? Ik vraag of iemand een castrateur in de regio Zuidholland weet. Verder commentaar dus svp laten, ik zit daar niet op te wachten.
frappa schreef:Er zit er ook 1 in Ter Aar weet alleen zijn naam niet meer.
Dit is wel een goede, paard is nog niet dood
MaryKate schreef:Manon en Phiabink, weten jullie misschien hun telefoonnummers?
Bedankt voor het meedenken!
PhiaBink schreef:MaryKate schreef:Manon en Phiabink, weten jullie misschien hun telefoonnummers?
Bedankt voor het meedenken!
Ik ben al 7 jaar weg uit Voorschoten. Kijk anders via google of Goudengids. De meest DA's in ZH weten zijn nummer. Ik raad hem aan!!!
whoopylover schreef:dit is de veiligste manier van castreren.
de VA's moeten tegenwoordig liggend castreren, dat ik veel risicovoller dan staand castreren.
de meeste VA's doen het daarom nog steeds staand, maar ze zijn niet verzekerd als er wat mis gaat.
Citaat:Dit is ook niet waar. De da zijn er juist op tegen om het staand te doen omdat dit juist veel risicovoller is voor paard en da.
(ieder z'n eigen mening) Manon schreef:Adrichem in Montfoort (utrecht)
Dat is wel niet Zuid Holland, maar altijd nog een stuk dichterbij dan Friesland.
Svdh schreef:Manon schreef:Adrichem in Montfoort (utrecht)
Dat is wel niet Zuid Holland, maar altijd nog een stuk dichterbij dan Friesland.
Montfoort is lekker dichtbij Gouda. Is ongeveer 20 min rijden.
PhiaBink schreef:Dick Boekhout uit Voorschoten. Menig DA verwijst je naar hem door. Ik weet niet of het het nog doet.
Ik heb vroeger toen ik nog in Voorschoten woonde hem veel geholpen. Nog nooit probs meegemaakt
frappa schreef:PhiaBink schreef:Dick Boekhout uit Voorschoten. Menig DA verwijst je naar hem door. Ik weet niet of het het nog doet.
Ik heb vroeger toen ik nog in Voorschoten woonde hem veel geholpen. Nog nooit probs meegemaakt
Ja deze bedoelde ik woont nu in Ter Aar. Super man, heeft mijn paardje ook gecastreerd. Het word netjes gedaan en geeft alle uitleg, ook zit er bij in dat hij nog een x langskomt om te kijken hoe het gaat (kosteloos) en mocht hem ook altijd bellen.
Ik heb echt goede ervaringen met deze man.
. Hij komt altijd 's avonds of de volgende morgen vroeg terug voor controle. Hij doet niet anders eigenlijk dan castreren en dikbilkoeien verlossen. Menig DA zegt, Bel boekhout maar op.