Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) .. love_sodera schreef:ik heb de Aigle Dressage, zijn iets hoger als de normale rubberen rijlaarzen, en deze zijn bovenin en bijde hak verstevigt met leer, want met laarzen zonder zon leren stukje gaat de voering vrij snel kapot( bij intensief gebruik), alle aigles zijn onder de 100 euries!!
love_sodera schreef:ik heb de Aigle Dressage, zijn iets hoger als de normale rubberen rijlaarzen, en deze zijn bovenin en bijde hak verstevigt met leer, want met laarzen zonder zon leren stukje gaat de voering vrij snel kapot( bij intensief gebruik), alle aigles zijn onder de 100 euries!!
love_sodera schreef:ik heb de Aigle Dressage, zijn iets hoger als de normale rubberen rijlaarzen, en deze zijn bovenin en bijde hak verstevigt met leer, want met laarzen zonder zon leren stukje gaat de voering vrij snel kapot( bij intensief gebruik), alle aigles zijn onder de 100 euries!!
. Rubberen met een leren stuk aan de bovenkant. Vond ze erg fijn voor rubberen laarzen.
maar het werkte wel!
en daar ging het mij om
Misser schreef:Ik heb nog een paar aigles maat 38 te koop staan. Rubberen met een leren stuk aan de bovenkant. Vond ze erg fijn voor rubberen laarzen.
Echt onderhoud hebben ze niet nodig. Voor wedstrijden ging ik er met een glansdoekje overheen. Ledervet lijkt me niet zo nuttig voor rubberen laarzen, volgens mij kan het nergens intrekken.
mayo_horses schreef:o jammer ik heb maat 41/42 dus beetje klein voor mij.