Scheerapparaat??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dolfijntje

Scheerapparaat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 09:35

Hallo allemaal,

Is er iemand die in de buurt van bunnik woont en een scheerapparaat heeft die ik vandaag mag lenen???

Ik wil me paard graag scheren omdat ze een huid probleem heeft. Zelf heb ik geen scheer apparaat..

Alvast bedankt!!!

CM_

Re: Scheerapparaat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:25

dolfijntje schreef:
Hallo allemaal,

Is er iemand die in de buurt van bunnik woont en een scheerapparaat heeft die ik vandaag mag lenen???

Ik wil me paard graag scheren omdat ze een huid probleem heeft. Zelf heb ik geen scheer apparaat..

Alvast bedankt!!!

is er geen ruitersportzaak bij je in de buurt?
ik denk dat het moeilijk word om van iemand anders te lenen, wat voor huidprobleem heeft je paard?
schimmel?
dan denk ik namelijk niet dat iemand zijn apparaat uit zal lenen.

dolfijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 15:22

hoi hoi,

Mijn paard heeft geen schimmel of ander besmettelijk iets.. Dit probleem is ontstaan door het niet goed verzorgen. Ze is nu drie en heeft drie jaar lang op het land gestaan. Nooit geborsteld of iets.. De dierenarts gaat er van uit dat na goeie verzorging alles weer goed komt. Vandaar dat ik haar graag wil scheren. Ik heb haar vandaag gewassen maar dat is ook niet alles omdat we alleen maar koud water hebben.. Ze vond het dan ook helemaal niet leuk. Maar dat neem ik haar ook niet kwalijk.

Mocht er iemand zijn die zegt: ik wil haar wel scheren. Dan vind ik dat ook prima natuurlijk!!

Ik hoor het wel!!

groetjes rilana

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 20:59

Verplaatst naar Vraag maar raak.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:34

Hij zal toch eerst goed schoon moeten zijn wil je hem fijn kunnen scheren. Misschien kan je beter in de buurt een beetje gaan rondvragen waar je tegen betaling gebruik kan maken van solarium en warm water. De mijne beginnen trouwens nu al te haren dus aan scheren zou ik sowieso niet meer beginnen.