Paarden zoektocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leonie_M

Paarden zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 21:20

Hoe lang hebben jullie er over gedaan om jullie droompaard te vinden ?
Was het meteen het eerste paard waar je verliefd op werd of heb je er eerst 100 gezien ??

RanouK

Re: Paarden zoektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:27

Toen ik uitzag naar een pony, kocht ik meteen de eerste die ik zag.
Liefde op het eerste gezicht.
En voor ik RanouK kocht, ben ik bij een handelaar geweest en bij een kleine stal waar iemand voor zijn paarden een nieuwe thuis zocht omdat ze helaas na haar ongeluk niet meer kon rijden.
En RanouK heb ik gevonden in het grootste boerengat van Antwerpen. Haha!
Na onze rit, was ik vast beraden, ik zei meteen, dit is mijn paard! Lachen
En dan voldeed ze niet aan de behoeften die eigenlijk wou... Haha!
Zoals ervaring hebben, had ze dus niet (en dat merk ik nu nog steeds!). Haha!
Het was gewoon liefde, na al die paarden testen, waaronder er heel goede zaten, heb ik voor haar gekozen.
En ik heb er geen spijt van. OK dan!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:30

Ik denk dat wij er iets van 3 maanden over hebben gedaan. Ik kreeg toen een paard samen met mn vader en zus en hadden allemaal andere eisen dus dat maakte het ook wel wat moeilijker. Mn zus wou graag lekker relaxed buiten in het park rijden mn vader wou mennen dus het paard moest of betuigd zijn of het kunnen leren, ik vind dressuren leuk en op zijn tijd een buitenritje, het moest dus vooral een heel veelzijdig en verkeersmak paard zijn. We hebben iets van 15 paarden gezien en die we nu hebben voldeed aan de eisen Lachen Het is ook echt een heel veelzijdig paard, was niet betuigd toen we hem kochten maar inmiddels loopt ie voor de wagen en heeft een aantal marathonwedstrijdjes gelopen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:36

Mijn eerste paard kreeg ik...
Mijn 2e paard.. dat was liefde op het 2e gezicht!

En Narbella, liefde, direct! Terwijl ik haar maar even 'gedaan' had, heb ik haar een paar weken later zomaar gekocht. Ze was te koop, of anders zou ze naar de slacht gaan... dus ik kocht haar! En nu moet ik nog weken wachten voor ze naar Nederland komt... Ik tel de dagen!! Nu nog 92 dagen, en dan ga ik erheen! Haha!

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 23:09

Ik ging maar vast op zoektocht,..........
hoorde van iedereen verhalen dat ze maanden op zoek zijn.

Bij de eerste stal stond hij.

Dus 1 paard gezien en gekocht.
En ik kan niet zeggen hoe blij ik met hem ben.
Heb hem net 3 dagen en het lijkt wel of hij mijn eerste eigen paard is.

Alles wat ik zocht in een paard heeft hij, verder zoeken wilde ik dus niet !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 23:15

ik zou eigenlijk een paard van het circus overnemen, maar ik vertrouwde zijn achterbeen niet, dus ik zoeken naar een VA daar in de buurt... uiteindelijk zag ik dat er best veel paarden te koop aangeboden werden, dus als dit paard niks werd, kon ik altijd verder zoeken...

Ik kwam in de zoektocht naar VA ook de advertentie van Banjer tegen... ze was het eerste paardje waar ik "echt" bij ging kijken... en ik was meteen verkocht... (en zij ook... Haha!)

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 08:24

Ik was meteen bij de eerste verkocht,ik wist dat dat haar was.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 12:00

Heb het eerste paard wat ik zag gekocht en dat bleek een ware nacht merrie... (om maar effe in de paarden termen te blijven) Na een half jaar vechten met elkaar en bijna een gebroken been omdat ik een flinke trap kreeg van haar was de maat vol. Ik heb haar toen in kunnen ruilen voor een ander paardje. Maris... Dat is nu echt mijn VENT... ik zou echt nooit meer zonder hem kunnen. We zijn nu alweer bijna 8 jaar vriendjes en hij zou best zonder mij kunnen maar ik niet meer zonder hem!!