Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iloveyuna schreef::9
wat is kuilsras
Citaat:koeienkuil eet mijn paard niet en zo zegt men is ook niet gezond voor een paard, heb ik van horen zeggen.
Citaat:Kuilgras is gras dat direct na het maaien op een hoop wordt gegooid en afgedekt met plastiekfolie, of in plastiek balen wordt gewikkeld.
Er kan geen lucht bij het gras omdat het plastiek het gras afsluit van de lucht.
Citaat:dat maakt geen verschil!!! ik woon op een boerderij..heb koeien en uiteraard paarden....mijn paarden eten het zelfde kuilgras dan onze koeien....en er is niets anders aan hoor!!!!

miriamrocky schreef:ben op zich niet zo voor stander van kuil
1 van mijn paardjes raakt dan aan de diaree en dan zet ik hem weer 3 a 4 dagen op hooi en dan is weer over en dan gata ie weer op kuil
maar reden dat ik hem kuil voor is omdat ie vrij mager is ( slecht verzorgd oude eigenaar) maar volgend jaar gewoon hooi geen kuil meer voor mij

Citaat:dat maakt geen verschil!!! ik woon op een boerderij..heb koeien en uiteraard paarden....mijn paarden eten het zelfde kuilgras dan onze koeien....en er is niets anders aan hoor!!!!