Hulp gevraagd voor pas de trois :p

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Hulp gevraagd voor pas de trois :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 17:46

Heey Bokkers,

Binnenkort is er bij ons op de manege wedstrijd maar daarna wordt er ook nog pas de deux gehouden voor een ouder en een kind alleen nu hadden we gevraagd of wij als pas de trois mochten aangezien we toch graag mee wilden doen, alleen was het probleem dat we allemaal geen ouder zijn Bloos
Nu zijn we dus op het idee gekomen om pas de Trois te doen en dan gaan we als de 3 biggetjes!
Maar nu mijn vraag: Heeft iemand enig idee wat voor een dingen we allemaal kunnen doen om het er leuk uit te laten zien??
Misschien iemand die heel crea is en weet hoe je bijvoorbeeld makkelijk varkensoren of iets dergelijks kan creeeren?

Nou ja ik hoor het wel in ieder geval alvast bedankt.

Groetjes sjaslique

ittheclown

Re: Hulp gevraagd voor pas de trois :p

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:53

hahah zoiezo een krulstaartje dat kan je denk ik wel halen in een hobby winkel zon buigzaam sprietje met pluizjes (mischien een idee voor de staart
en oren tje je zou het met karton kunnen proberen

wel een erg leuk idee Haha! om als 3 biggetjes te gaan.

Tazz

Re: Hulp gevraagd voor pas de trois :p

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 20:19

Bij ons hebben ze voor de kinderen die een kür gingen doen een aantal oude caps versierd. Ze deden de Lion King en hadden een soort maskers van de dieren gemaakt op hun cap met papier maché. Zag er heel profi uit! Knipoog Een varkenshoofd moet toch te doen zijn? Succes Haha!