witte rijbroek --> kunstleer zitvlak? Startkaart aanvrage

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein80

witte rijbroek --> kunstleer zitvlak? Startkaart aanvrage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 17:46

misschien een rare vraag maar ik wil weer wedstrijden gaan starten en ga daarom moet ik een nieuwe witte rijbroek kopen.

Mijn vraag is: mag je ook met een witte rijbroek met (kunst)leren zitvlak startten? Je ziet dit namelijk zo weinig dacht ik??

Enne is dat kunstwit dan nog wel makkelijk wit te krijgen?

Aangezien de zoekfunctie het nog niet doet:
Kun je niet via de KNHS site je startkaart bestellen? Of in iedergeval opzoeken wat je allemaal moet hebben en naar wie je dit op moet sturen?

Weet iemand van jullie dit?

Bedankt!

Jasmijn

Re: witte rijbroek --> kunstleer zitvlak? Startkaart aanv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 17:52

Witte rijbroek met (kunst)leer mag gewoon hoor. Ja
Helemaal wit wordt het niet meer, maar dat zie je niet want je zit er toch op. Clown Ik vind het erg fijn rijden. Heb op het moment een witte broek zonder leer (gekregen), maar mijn volgende wordt zeker weer met leer.

Op de KNHS site is genoeg info te vinden over het aanvragen van je startkaart denk ik. Je moet lid zijn van een vereniging (die weer aangesloten is bij de KNHS) en daar een startkaart aanvragen.
Succes.

Roos27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:34

marjolein80 schreef:
misschien een rare vraag maar ik wil weer wedstrijden gaan starten en ga daarom moet ik een nieuwe witte rijbroek kopen.

Mijn vraag is: mag je ook met een witte rijbroek met (kunst)leren zitvlak startten? Je ziet dit namelijk zo weinig dacht ik??

Enne is dat kunstwit dan nog wel makkelijk wit te krijgen?

Aangezien de zoekfunctie het nog niet doet:
Kun je niet via de KNHS site je startkaart bestellen? Of in iedergeval opzoeken wat je allemaal moet hebben en naar wie je dit op moet sturen?

Weet iemand van jullie dit?

Je mag gewoon met een rijbroek met leren zitvlak rijden hoor!
ik weet niet of je via de knhs site een startkaart kan bestellen, ik heb bij de rijvereniging een formulier gekregen. Je moet toch lid zijn van een vereniging om te kunnen starten volgens mij.

Bedankt!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:33

Ja hoor, dat mag gewoon Lachen