Uhm nou ik heb dus een bepaalde afspraak met mijn ouders dat als ik dus iets speciaals doe(ik ga effen nie zeggen wat is ook helemaal nie nodig) dan krijg ik van mijn moeder een voetbal voor Pony's (dus om met mijn verzorgpony te kunnen voetballen) maar nou waren wij naar de paardenwinkel (de boordeman ofzoiets) geweest en die hadden zelf song nooit van een paardenvoetbal ofzo gehoord alleen van die kleine vervelingsballen die je in de stal hangt ofzo dus waren wij naar de speelgoedwinkel geweest
om te kijken of zij dan misschien grote skippyballen hadden zonder handvaten,en die vrouw vroeg dus of het voor het paard was en wij dus ja, en die zei dat zij dat ook deed met haar pony, zij had dus gewoon een grote spikkybal gekocht met twee van die stangetje waar je je aan vast kon houden maar wij hadden wel zoiets van maar ja wij willen eigenlijk gewoon eentje zoiezo zonder handvaten of stangetjes en we weten dat die er zijn voor pony's waqnt bij mijn huurpony hadden ze er ook een, maar nou vraag ikj me af hoe jullie eraan komen en wat voor een jullie hebben (misschien een foto om te zien)? want dan weet ik een beetje waar en waarna ik moe ik kijken....Alvast bedankt, groetjes Elfje en alvast bedankt

En ik denk dat er bedoeld word, dat het gevaarlijk kan zijn als de pony in zo'm handvat gaat staan, blijftie in hange lijkt mij