nieuwe kk bitten al gezien? ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

nieuwe kk bitten al gezien? ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 08:06

Heeft iemand de nieuwe kk bitten al gezien? En wat zijn de ervaringen?

Je hebt nu de Tornado. Dit bit moet goed in de mond passen, beter voor de tong zjin, enkelgebroken. Ik zie er relatief weinig verschil mee met de gewone enkelgebroken watertrens.

En je hebt 2 nieuwe versies van de dubbelgebroken Ultra:

- met een rondje in de olijf. Ik heb het idee dat het weinig werkt, het rondje is namelijk zo mooi weggewerkt dat volgens mij het paard het niet meer voelt. Het paard moet er beter van gaan kauwen.

- Met rubber over de olijf. Ik hou niet zo van rubber, en onder het rubber zit slecths een dr. bristolbit. dus om nu 100 euro te gaan neertellen voor een extra rubbertje. Dan kan je volgens mij net zo goed voor 65-70 euro de gewonen kk ultra kopen.

Maar dit zijn mijn theorien over de nieuwe bitten. Maar heeft iemand er al ervaring mee?
Die met dat ronde ringetje in de olijf spreekt mij het meest aan, maar 100 euro vind ik wel enorm veel voor een bit (en ik heb er geen nodig, maar ben wel benieuwd of ze echt beter werken)

Imker

Re: nieuwe kk bitten al gezien? ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 09:01

Heb net zitten zoeken op www.sprenger.de maar kan ze nog niet vinden. Heb je een voorbeeldfoto?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:18

Ik heb de dubbel gebroken met dat schijfje in het midden.. Ja

Moet eerlijk zeggen dat hij er wel meer mee speelt en meer op schuimt, maar je moet niet een heel verschil verwachten.. Ik vind hem best prettig.. Hij doet er meer mee, maar je hebt er niet veel meer inhangen..

100euro?? Ik had hem voor rond 80euro.. Toen was hij net uit en hing hij nog maar net in de winkel..

Ik had eerst wel ergens een foto.. Maar aangezien de zoek functie het niet doet kan ik hem even niet meer terug vinden..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 17:27

Liesjuh schreef:
Ik heb de dubbel gebroken met dat schijfje in het midden.. Ja

Moet eerlijk zeggen dat hij er wel meer mee speelt en meer op schuimt, maar je moet niet een heel verschil verwachten.. Ik vind hem best prettig.. Hij doet er meer mee, maar je hebt er niet veel meer inhangen..

100euro?? Ik had hem voor rond 80euro.. Toen was hij net uit en hing hij nog maar net in de winkel..

Ik had eerst wel ergens een foto.. Maar aangezien de zoek functie het niet doet kan ik hem even niet meer terug vinden..

Ik heb ze dus gisteren zien hangen, 97.50 euro. Waar heb jij het bit gekocht dan? Ze zijn nog niet lang in omloop, zijn nog erg nieuw.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 17:34

ik heb ze ook al wel zien hangen... ik heb de gewone KK ultra besteld. dat schijfje in de olijf zie ik het nut niet echt van in. de gewone was ook maar 70 euro. over een weekje komt ie binnen (krijg je ervan, pony met klein bekkie Haha! )

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 18:10

germie schreef:
Ik heb ze dus gisteren zien hangen, 97.50 euro. Waar heb jij het bit gekocht dan? Ze zijn nog niet lang in omloop, zijn nog erg nieuw.

Bij de hypodrama in r'dam.. Ze hingen er toen denk ik nog geen 2 dagen.. Miss 1 a 2 maanden geleden.. Maar dat weet ik niet zeker meer..