Ik zou het niet doen 
Ik heb zelf een opleiding veehouderij / dierverzorging gevolgd en ben daar met 3 jaar mee gestopt (kreeg toen een sterk 3 jarig diploma)
Dit is in juni 2 jaar terug en ik heb nog steeds geen vaste baan, ik heb wel meerdere baantjes gehad maar die zijn allemaal tijdelijk.
In de dierenwereld is het heel moeilijk om aan een leuke (vaste) baan te komen waarbij je ook nog redelijk verdient. Vaak werk je heel erg hard en lang en verdien je heel weinig. En vooral de paardenwereld is erg hard en moet je heel goed tegen kritiek kunnen.
Als ik jou was zou ik je opleiding afmaken, of iig zorgen dat je een diploma hebt.
Ik ga begin over een maandje met de opleiding secretaresse nederlands met een combinatie medische kantoorvaardigheden. Dit is eigenlijk absoluut niet wat ik wil, maar ik moet wel. Dat is een van de weinige sectoren waar nog echt werk in te vinden is. En aangezien bedrijven zowat geen mensen zonder ervaring en diploma meer aannemen zou ik maar zorgen dat je iig een diploma hebt waar je nog iets mee kan als het niet lukt in de dierenwereld