Gisteren is mij op de ALV van onze vereniging gevraagd om mij eens te verdiepen in het ruiterpaspoort en de F-proeven. Er is sprake dat wij per 2006 over gaan op dit systeem. Ik heb de fnrs pagina hierover uitgebreid gelezen, maar heb toch nog wat vragen over de werking in de praktijk.
Zijn er op bokt mensen bijvoorbeeld bestuursleden/ leden van het wedstrijdsecretariaat of andere organiserende betrokkenen die mij meer kunnen vertellen over het functioneren van het geheel. Bijvoorbeeld de administratieve romslomp, is dat veel extra werk? Hebben jullie het ruiterpaspoort voor alle ruiters/amazones volwassenen en jeugd verplicht gesteld, zoals de FNRS voorschrijft? Wordt het ruiterpaspoort ook volledig bijgehouden?
Worden er naast de F-proeven ook gewone onderlinge wedstrijden b-l-m enz gereden, of alleen f-proeven?
Moeten de gevordere ruiters ook bij de F-1 beginnen?
Verder voor de mensen die de proeven zelf rijden.
Zijn er bij jullie op de manege vooral kinderen of ook volwassenen die de proeven rijden?
Worden er naast de F-proeven ook gewone onderlinge wedstrijden b-l-m enz gereden, of alleen f-proeven?
En verder een vraag aan zowel ruiters als organisatoren.
Zijn de proeven leuk? Leuker of minder leuk dan de reguliere onderlinge wedstrijden.
Het is een heel verhaal geworden. Ik hoop op veel reacties. Graag alleen onderbouwde reacties, waar ik iets mee kan.
Alvast bedankt.