Les van Andre Zeeman ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Les van Andre Zeeman ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 18:59

Omdat ik op zoek ben naar een fijne instructeur/instructrice in mijn omgeving, ga ik van de week even kijken bij Jacobien Dijkshoorn, bij Kelly van der Knaap en misschien ook bij Andre Zeeman.

Wie kent hem, heeft les van hem of wat dan ook ? Ik kan er natuurlijk gaan kijken, maar wil graag vooral wat info.

Wie weet iets over zijn manier van lesgeven ?

Mrijn

Re: Les van Andre Zeeman ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:18

Ik heb bij hem op stal gestaan toen ik Tjalko net had. Ik vind Andre op een heel rustige en vriendelijke manier lesgeven. Coby10 hier op bokt heeft les van hem, PB haar anders even. Het voordeel van Andre boven Kelly vind ik dat Andre een heel goede binnenbak tot zijn beschikking heeft.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:18

Ik heb zowel Andre als Kelly als instructeur gehad op de instructieweek in Ermelo.
Over de lessen van Andre was ik zeer te spreken. Mijn paard liep in zijn lessen heel erg ontspannen. Gaf goede aanwijzingen.
Succes in ieder geval met je keuze.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:56

Ik ken wel een instructeur Andre, maar weet zijn achternaam niet. Is hij degene die een stal heeft in Rotterdam Ommoord en ook les geeft voor de vereniging in Bleiswijk?

Zo ja, dan ben ik erg over hem te spreken. Hij geeft op een goede en ontspannen manier les en is heel veel bezig met de basis. Zit die er niet goed in, dan gaat hij eerst daaraan werken. Nadeel bij hem is alleen, dat hij wel eens te laat kan komen en bij mij is hij ook een aantal keren de les vergeten. Daarom ben ik toen overgestapt naar een ander, die ook goedkoper was. Hij is namelijk best wel prijzig (in vergelijking met andere lessen die ik heb gehad). Maar voor dat geld heb je wel een hele goede les.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 12:55

spokie79 schreef:
Ik ken wel een instructeur Andre, maar weet zijn achternaam niet. Is hij degene die een stal heeft in Rotterdam Ommoord en ook les geeft voor de vereniging in Bleiswijk?

geeeen idee......hij runt een stal in Wateringen, de Elzeberg, dus is misschien een ander...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 08:55

verder nog iemand ?