Zomerinstructieweken allround paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pjelk

Zomerinstructieweken allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 16:46

Ik zit er hard over te denken om deze zomer met Pjelk naar de Harry`s Horse zomerinstructieweken in Ermelo te gaan. Ik wil dan bij de allround paarden. Allround omdat springles en vooral (!) crossles Cool me erg leuk lijkt en bij de paarden omdat ik daar qua leeftijd goed bij pas.
Maar ik vraag me af of dat wel te doen is met een Fjord. Wie is er al eens op zo`n kamp geweest? Hoe was dat? Hoe waren de dressuurlessen en hoe hoog moest je springen?
Pjelk kan wel WAT, in de vorm van een parcoursje van 80 cm of een enkele hindernis van een meter maar met veel hoger dan dat wil ik em niet pesten. Zouden wij een dergelijk kamp wel aankunnnen?

Puera

Re: Zomerinstructieweken allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 17:41

Ja Ja hoor, geen probleem. Ik kan me iig één fjord herinneren van vorig jaar die bij mij in de week Allround Paarden zat. Er waren ook mensen bij die (volgens mij) amper sprongen en sgw-ervaring hadden. Je wordt op ervaring en niveau ingedeeld en daar worden de lessen ook op aangepast.

Pjelk

Re: Zomerinstructieweken allround paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 23:16

Oh, dat klinkt goed! En hoe was jouw ervaring met de dressuurlessen dan? En zIjn er misschien nog meer mensen naar zo`n instructieweek geweest?