Mensen in de buurt van Balloerveld?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Mensen in de buurt van Balloerveld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 10:20

Hallootjes Lachen.

Zijn er hier ook mensen die vlakbij het Balloerveld wonen en zo ja? Kunnen jullie me misschien vertellen hoe de paden er daar aan toe zijn op dit moment? is het zand mul of hard of onbegaanbaar?

BEdankt alvast.

Cody

Re: Mensen in de buurt van Balloerveld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 11:54

Hai! Ik ben er al een tijdje niet geweest en weet dus ook niet exact hoe de paden er nu bij liggen, maar eigenlijk kun je op het Balloerveld het hele jaar door wel rijden.
Anders moet je maaikevandevis even een PB sturen die heeft haar paard er vlakbij staan en komt er volgens mij ook nog geregeld.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:02

Het Balloerveld is eigenlijk het hele jaar goed te rijden. De bovenste zandlaag wordt nooit hard en het zand is er ook nooit te mul.

Wij gingen ook vaak als het gesneeuwd had naar het BV omdat dat de enige plek was waar je nog goed kon rijden.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 13:07

Maar is het zand ook als goede zandtraining te doen of is het een redelijk harde laag waardoor je dus een redelijk hard pad hebt? Ik wil er namelijk trainen zodat ik niet in Kootwijkerbroek ineens 35 km zand voor mijn kiezen krijg.