Ervaringen met Norton close contact zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ziea

Ervaringen met Norton close contact zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 09:32

Wie heeft er ervaringen met Norton close-contact zadels (vzh)?

Ik kan zo'n zadel kopen. Ik heb er gisteren mee gereden en ben tot nu toe zeker tevreden.
Omdat het een kunststof zadel is, ben ik bang dat de duurzaamheid niet geweldig is en dat het zadel misschien in gaat zakken. Ook is de prijs zeer gunstig, dat kan echter ook duiden op een mindere kwaliteit.

Het is een vrij nieuw model zadel en de ruitersportzaak importeert de zadels uit Frankrijk (Ukal). Aan de bovenkant van de singelstoten is het officiele Thorowgood merkje te vinden. Dus misschien is Norton wel een submerk van Thorowgood o.i.d.

Wie heeft er ervaring met dit zadel?

(Omdat (volgens mij) de zoekfunctie nog niet werkt, heb ik niet kunnen controleren of er al eerdere topics over dit onderwerp zijn geweest)

Anoniem

Re: Ervaringen met Norton close contact zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 09:43

Ik ben zelf zeer tevreden over kunstofzadels Knipoog Ze gaan (bij mij iig) lang mee, ideaal gewicht en makkelijk schoon te maken..

Met de norton heb ik geen ervaring..Ik heb zelf een 3dehands wintec

ziea

Re: Ervaringen met Norton close contact zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 09:21

Ik geloof dat er weinig mensen zijn die ervaring hebben met dit zadel. Ik heb hem inmiddels gekocht en ben er enorm tevreden over!