Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Margreet schreef:Ik mis de optie "geen van beide".
Ik vind ze allebei een dom model hebben. Welk paard heeft er nou zo'n rechte rug?
Op deze jongen zullen ze wel passen:
Ik vind ze allebei een dom model hebben. Welk paard heeft er nou zo'n rechte rug?
!!!
...
?? 
Ludora schreef:
HELEMAAL MEE EENS !!!!!
Ik koop echt NOOIT never NOOIT meer zo'n pad..... Zonde van je geld !!!
ding onderhand op zijn kont en ligt er niets meer onder het zadel.......
)
Ik heb een paar verschillende kleurtjes en rij eigenlijk alleen nog maar met deze pads.
In het begin zijn ze een beetje stug maar als je ze een keer gewassen hebt liggen ze prima!
kersenrood heet het geloof ik. Breitling schreef:degene die zeggen dat het een onding is vanwege de vorm, hebben die hem zelf al wel eens uitgeprobeert?
Margreet schreef:Breitling schreef:degene die zeggen dat het een onding is vanwege de vorm, hebben die hem zelf al wel eens uitgeprobeert?
Ja. Maar met logisch nadenken wist ik van tevoren al dat het niet ging werken en inderdaad....
HH heeft sinds kort een pad waar wél een model in zit, die bevalt me stukken beter.
Breitling schreef:mijn paard heeft trouwens ook bijna geen schoft misschien dat het daardoor komt)

) Maar wel vind ik dat als hij gewassen is hij een stuk beter ligt, in het begin zijn ze heel stug en vormen ze niet mee, maar na een keer wassen word hij veel zachter en vormt hij wel goed mee, Ik trek hem ook altijd de kamer in en dat zit na het rijden nog steeds goed omhoog
ook vind ik het ideaal dat ze zo goed zweet op nemen!
)