Gro00t pr0bleem..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MariskaFally

Gro00t pr0bleem..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 19:56

ehm.. hallow.. ik wil dus heel graag op een ponyclub maar dan moet ik met een trailer bij de ponys staat een trailer met het nummerbord
vg 43 zs maar ik weet niet of dat ding goedgekeurd is.. weet misschien iemand of je met deze de weg op mag.. hij ziet er verder nog prima uit enz..
groetjes mariska

Linda_Fleur

Re: Gro00t pr0bleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 19:59

Zal je niet eerst eens de eigenaar moeten opzoeken of je hem wel mag gebruiken?
En MSN-taal is hier niet toegestaan...

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:00

Misschien moet je dat even vragen aan de eigenaar van die trailer?
En hij moet volgens mij om de zoveel jaar steeds weer gekeurd worden!

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 20:02

dat volgensmij niet want dat hoeft ook niet bij de caravan van onsz.. maar die eigenaar weet het namelijk ook niet.. en weet iemand of een kenteken met een v erin geldt?

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 20:03

dat volgensmij niet want dat hoeft ook niet bij de caravan van onsz.. maar die eigenaar weet het namelijk ook niet.. en weet iemand of een kenteken met een v erin geldt?

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 20:36

Het heeft niks met het kenteken te maken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:07

MariskaFally schreef:

Als jouw caravan niet gekeurd hoeft te worden is zijn ledig gewicht minder dan 750 kilo.
Dat geldt ook voor een trailer. Maar aangezien de trailer een eigen kenteken heeft, dat neem ik tenminste aan, moet hij zijn goedgekeurd. Of is het het kenteken van de auto die er eigenlijk voor rijdt? Dat is namelijk nogal een verschil.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 09:12

Kenteken met een V is volgens mij bij een auto met grijs kenteken. Dus het kan heel goed zijn dat de eigenaar gewoon de nummerplaten erop heeft laten zitten, zodat hij deze niet elke keer erop moet doen en eraf moet halen.

Maar ik zou toch aan de eigenaar vragen of je hem mag lenen. En zo ja, vraag dan even of dat zijn kentekenplaten zijn. Want als je ouders (of iemand anders) ermee gaat rijden, moeten de kentekenplaten van die auto erop.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 10:00

Sinds vorig jaar is voor trailers toch een eigen kenteken verplicht? Wij hebben op de trailer in ieder geval een eigen kenteken (dus niet meer die van de auto). Alle aanhangers boven de 750 kilo of met een laadvermogen boven de 750 kilo moeten volgens mij een eigen kenteken hebben. Al deze kentekens beginnen met een W

Ik zou in ieder geval overleggen met de eigenaar van de trailer voordat je zomaar iets gaat doen. Het omzetten van het kenteken kost namelijk ook geld.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 18:15

ja.. ik heb al met de eigenaar gespropeken hij heeft wel een kentekenbewijs van die trailer alleen hij moet het kenteken nog ophalen.. en verder mag ik hem wel meenemen enz..Lachen