Blauw hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Blauw hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 15:00

Ik ben op zoek naar een blauw hoofdstel. Nou ja niet helemaal blauw maar bijv. de neusriem blauw onderlegd. Iig een hoofdstel met blauw erin. Ik kan ze wel met rood en wit vinden maar blauw niet en ik weet dat ze er wel zijn. Wie helpt mij? Schijnheilig Liefst niet duurder als 40 euro.

Lenneke_

Re: Blauw hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:02

Ik heb een kieffer junior, die is blauw onderlegt. Je hebt ze ook met groen en rood. Maar ze zijn niet goedkoop, 89,95 euro bij Divoza

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:06

ooteman heeft ze ook maar ik weet zo niet hoeveel ze kosten en in welke maten ze die hebben

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:08

Schumacher heeft een hoofdstel, lichtblauw ondelegd...kost alleen 249 pleuries dacht ik.

Verder ken ik geen blauwe hoofdstellen.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:43

ik weet dat er een zwart hoofstel is met blauw onderlegt van kieffer
kieffer heeft ook hoofdstellen die helemaal blauw zijn.
maar dan niet een blauwe kleur die opvalt maar echt een mooie blauwe kleur zeg maar.

de kosten weet ik niet
moet je maar is kijken in het boekje van de horse lover.
of gewoon bij hyporama

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 17:53

Je hebt inderdaad de Kieffer Junior, die ook in blauw onderlegd is, en een kieffer hoofdstel die helemaal blauw is, die is overigens te koop bij HypoPlaza.

Ik heb trouwens ook welleens gehoord dat mensen een wit onderlegd hoofdstel kochten en dan het leer in een andere kleur verfden, maar ik heb hier zelf geen ervaring mee. Maar het zou voor jou wel een oplossing zijn aangezien je er niet teveel geld aan uit wilt geven.

En je hebt ook Nylon hoofdstellen en vele verschillende kleuren, die zijn relatief goedkoop, misschien is dat een idee