Het is een zwart bonte pony en ze moet nu een jaar of 7 á 8 zijn. Ze is twee jaar geleden verkocht op de paardenmarkt in woerden! Ze is toen verkocht aan een boer en ik dacht dat hij in Linschoten woonde maar dat weet ik niet zeker meer. Tjaila was toen bedoeld voor zn dochterje van negen moet nu 11 á 12 jr zijn. Omdat Tjaila niet al te aardig behandeld was was ze nogal bang en erg onzeker! En echt niet geschikt voor een meisje van negen. Ze is dan ook weer verkocht na een maand. Ik zou zaterdag bij haar gaan kijken en toen ik vrijdag belde was ze een dag ervoor opgehaald!
Ok ze heette Tjaila en was rond de 1,40 en 1,50 hoog. Ze was zwart bont. En had een heel erg groot litteken op haar rechter achterbeen ter hoogte van dr sprong gewricht en dat liep door naar beneden. Boven dr hoef zat ook een harde verdikking. En op dr linker achter been had ze een piep hak. Ze liep onregelmatig maar niet kreupel! Ze moet je eerst kennen voor je je vertrouwt maar als ze je eenmaal kent dan is het echt een schat van een paard!
Het was een handels paardje vandaar dat ze toen verkocht is! Ik wilde dr toen graag zelf hebben maar ik kan geen twee paardjes betalen en nu nog steeds niet anders had dit echt mijn paardje geweest! Ze was echt zo lief!
Ik zou graag willen weten waar Tjaila nu is en hoe het met haar gaat! Ik wil haar niet terug kopen alleen een teken van leven ( ja ik wil dr wel terug natuurlijk maar ik kan het niet betalen)
Ik heb namelijk mijn eigen paard nog steeds en die wil ik voor geen goud missen! Ook al vond ik Tjaila helemaal geweldig....
Dit is Tjaila:
Kijk hier kunnen jullie meteen dr rechter achterbeen zien!
Dit is de linker kant aan de rechter kant is ze een stuk minder bond en dus veel meer wit getekend
Nog een foto van dr koppie...
En nog een deze vind ik het mooist hij is alleen wat over belicht omdat dit een foto van een foto is!
Ik hoop dat jullie haar kennen en het mij laten weten....
Groetjes nancy