nu nog deken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertje

nu nog deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 21:03

ik had even een vraagje... mijn fjordje begint de laatste tijd haar wintervacht al behoorlijk los te laten (denk al sinds een maandje ofzo) maar aangezien het nu pas kouder begint te worden... zou het dan verstandig zijn nu nog haar een deken op te doen???

lachmar

Re: nu nog deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:23

Als ze heel de winter nog geen deken op heeft gehad zou ik haar nou ook geen deken meer opdoen. Waarom wil je nu eigenlijk opeens dan wel een deken? Als je dan toch perse een deken op wil zou ik een beetje een dun deken opdoen, zodat het niet in 1 keer zoveel verschil is.

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 21:24

waarom nu nog? omdat ze haar vacht echt gigantisch loslaat, en het ook nu pas kouder wordt... aan haar vacht zou ze dus niks meer kunnen hebben aangezien dat al weer zomervacht wordt...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:02

Dat erge verharen houdt vanzelf op nu het weer kouder wordt, daar zou ik me niet te druk over maken.
Ik zou het ook niet doen, vorige week heb ik even een deken gepast op mijn paard en die had ik een uurtje laten liggen om te kijken of hij wei-proof was. Hij had de hele winter geen dek opgehad en stond meteen te zweten.

De deken ligt dan ook mooi in de kast te wachten op het volgende winterseizoen want ik heb een beetje last van die dikke wintervacht met rijden.